NoordNinja
Lid
Ze lijken niet de buzz te geven die NHS blue lorazepam geeft
Volg de onderstaande video om te zien hoe u onze site als een webapp op uw startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet in alle browsers beschikbaar.
Ik neem er ongeveer 5 en voel niet veel. De NHS lorazepam werkt goed en geeft een lichte buzz. Geen buzz van hemofarmZe zijn absoluut legitiem, als je het over een merk hebt. Sommige mensen zeggen dat ze te weinig gedoseerd zijn, maar ik vond de 2.5 mg prima. Ik heb ze 2 weken lang gebruikt in plaats van mijn gebruikelijke diazepam, het werkte op een equivalente dosis en ik merkte geen ontwenningsverschijnselen. Ik vond ze fijn.
Ik zou ze zeker weer nemen, maar ik kan niet zeggen dat ik nog een keer Pakistaanse lorazepam zou nemen. Merken als Brilliant zijn zelfs bij 3 mg extreem ineffectief naar mijn mening.
Je bent niet de eerste die zoiets zegt. Zoals ik al eerder zei, hebben sommige mensen verklaard dat ze ondergedoseerd zijn.Ik neem er ongeveer 5 en voel niet veel. De NHS lorazepam werkt goed en geeft een lichte buzz. Geen buzz van hemofarmZe zijn absoluut legitiem, als je het over een merk hebt. Sommige mensen zeggen dat ze te weinig gedoseerd zijn, maar ik vond de 2.5 mg prima. Ik heb ze 2 weken lang gebruikt in plaats van mijn gebruikelijke diazepam, het werkte op een equivalente dosis en ik merkte geen ontwenningsverschijnselen. Ik vond ze fijn.
Ik zou ze zeker weer nemen, maar ik kan niet zeggen dat ik nog een keer Pakistaanse lorazepam zou nemen. Merken als Brilliant zijn zelfs bij 3 mg extreem ineffectief naar mijn mening.
Browser-plug-ins die advertenties blokkeren, verstoren sommige functies van dit forum. Schakel voor de beste site-ervaring uw adblocker uit.