Zijn hemofarm lorazepam legitiem?

Aanbevolen apotheken op apotheekbeoordelaar

De blauwe 1mg tabs die in je mond oplossen zijn mijn favoriet, maar ik denk niet dat iemand ze hier heeft. Ze zitten in een groene doos.

Ze zijn absoluut legitiem, als je het over een merk hebt. Sommige mensen zeggen dat ze te weinig gedoseerd zijn, maar ik vond de 2.5 mg prima. Ik heb ze 2 weken lang gebruikt in plaats van mijn gebruikelijke diazepam, het werkte op een equivalente dosis en ik merkte geen ontwenningsverschijnselen. Ik vond ze fijn.
Ik zou ze zeker weer nemen, maar ik kan niet zeggen dat ik nog een keer Pakistaanse lorazepam zou nemen. Merken als Brilliant zijn zelfs bij 3 mg extreem ineffectief naar mijn mening.

Ze zijn absoluut legitiem, als je het over een merk hebt. Sommige mensen zeggen dat ze te weinig gedoseerd zijn, maar ik vond de 2.5 mg prima. Ik heb ze 2 weken lang gebruikt in plaats van mijn gebruikelijke diazepam, het werkte op een equivalente dosis en ik merkte geen ontwenningsverschijnselen. Ik vond ze fijn.
Ik zou ze zeker weer nemen, maar ik kan niet zeggen dat ik nog een keer Pakistaanse lorazepam zou nemen. Merken als Brilliant zijn zelfs bij 3 mg extreem ineffectief naar mijn mening.
Ik neem er ongeveer 5 en voel niet veel. De NHS lorazepam werkt goed en geeft een lichte buzz. Geen buzz van hemofarm

Ik neem er ongeveer 5 en voel niet veel. De NHS lorazepam werkt goed en geeft een lichte buzz. Geen buzz van hemofarm
Je bent niet de eerste die zoiets zegt. Zoals ik al eerder zei, hebben sommige mensen verklaard dat ze ondergedoseerd zijn.
Ik heb nog nooit lorazepam van de NHS gehad. De eerste keer dat ik lorazepam kreeg was bijna tien jaar geleden en uit Thailand. Het was Ativan. Ik heb nooit ontdekt in welke dosering ze zaten, maar ze waren wit met wat een beetje leek op een mooie 'A' aan één kant. Ik gok dat ze 1 mg waren, maar dat is slechts een gok. Ze werden een tijdje mijn favoriete benzo, of gezamenlijke favoriet met diazepam. Liever dan clonazepam en alprazolam, toen raakte ik de verkoper kwijt 😥.

Ik heb een paar jaar alleen diazepam kunnen vinden en toen heb ik ongeveer 3 of 4 merken lorazepam uit India geprobeerd. Ze deden niets. Ze smaakten ook helemaal niet naar de Ativan (ik herinner me dat de Tai Ativan een heel unieke smaak had)
en de meest recente lorazepam die ik heb gehad was de 2.5 mg Hemofarm. Ze hadden dezelfde smaak als de Ativan die ik me herinner uit Thailand en ik merkte wel dat ze goed werkten. Ik kan geen directe vergelijking maken tussen de Ativan en Hemofarm omdat ik er in 2015 geen tolerantie voor had. Eén Ativan was toen genoeg. Ik heb minstens 2 Hemofarm nodig gehad om mijn angst te doden.
Ik denk dat mijn ervaring met lorazepam niet voldoende is om Hemofarm aan te bevelen of af te raden.
Ik kan wel zeggen dat de Hemofarm de beste is van alle lorazepam die ik de afgelopen jaren heb gehad. De Pakistaanse - ik zou ze nooit meer overwegen, maar ik zou Hemofarm zeker weer overwegen.
Hemofarm diazepam is goed en Belbien wordt beschouwd als een van de beste zolpidem. Sommige Amerikanen zeiden dat ze Belbien beter vonden dan Ambien.
Ik heb een keer een paar keer lorazepam van Hemofarm genomen en een uur later 7.5 mg midazolam. Ik was erg slaperig.

Terug naar je vraag - Ja, het is legitieme lorazepam en naar mijn mening doen ze hun werk. Een opmerkelijk aantal mensen heeft gezegd dat ze te weinig zijn gedoseerd, maar een even groot aantal mensen heeft ze verdedigd en gezegd dat ze oké zijn. Ik heb niemand horen zeggen dat ze geweldig of uitzonderlijk goed zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat ze _zo_ ondergedoseerd zouden kunnen zijn, vooral omdat diazepam en zolpidem zo geprezen worden.

PS - een paar weken geleden bestelde ik 1 mg Iraanse lorazepam, maar in plaats daarvan kreeg ik Pase 2 clonazepam toegestuurd.
Heeft iemand Iraanse lorazepam geprobeerd?

Terug
AdBlock gedetecteerd

Browser-plug-ins die advertenties blokkeren, verstoren sommige functies van dit forum. Schakel voor de beste site-ervaring uw adblocker uit.

Ik heb AdBlock uitgeschakeld    Nee, bedankt