Zijn er hier nomaden?

Aanbevolen apotheken op apotheekbeoordelaar

Nexus21

senior lid
Ik ben op zoek naar een nieuwe plek om een ​​jaar te wonen. Ik ben momenteel in Austin en ben van plan om volgend voorjaar te vertrekken. Waarschijnlijk eind april om ervoor te zorgen dat het vinden van werk makkelijker is. De omgeving van Denver was mijn volgende stop, maar deze situatie met bendes die appartementencomplexen overnemen, heeft me daar opnieuw over laten nadenken.

Heeft u suggesties voor een andere stad met bergen in de buurt en een goede economie? Ik ben timmerman, dus werk vinden is meestal geen probleem zolang de economie gezond is.

Ik ben op zoek naar een nieuwe plek om een ​​jaar te wonen. Ik ben momenteel in Austin en ben van plan om volgend voorjaar te vertrekken. Waarschijnlijk eind april om ervoor te zorgen dat het vinden van werk makkelijker is. De omgeving van Denver was mijn volgende stop, maar deze situatie met bendes die appartementencomplexen overnemen, heeft me daar opnieuw over laten nadenken.

Heeft u suggesties voor een andere stad met bergen in de buurt en een goede economie? Ik ben timmerman, dus werk vinden is meestal geen probleem zolang de economie gezond is.
Ik denk dat elke grote stad criminaliteitsproblemen zal hebben. Als ik jou was, zou ik gewoon een plek kiezen waarvan ik weet dat ik die wil zien en het proberen. Eerlijk gezegd hou ik ook erg van Salt Lake City en er is zoveel te zien in Utah in het algemeen met al die nationale parken. Maar ik hou ook van de Rockies. Er zijn een paar kleinere steden die floreren. Ik volg een meisje dat nomadisch leeft en momenteel in Buena Vista CO is. Ze zegt dat ze daar ook als een gek aan het bouwen zijn, dus dat zou een goede plek kunnen zijn met minder criminaliteit? Er zijn ook kleinere plekken zoals Telluride en Ourey. Daar ligt volgens mij wel veel sneeuw.

Er is zoveel moois te zien in de VS. Ik ga er een paar maanden per jaar op uit, maar er is altijd zoveel meer. Ik ben jaloers op je!! ????

Oost-PA is leuk. Op een steenworp afstand van NYC en Philadelphia met de Pocono Mountains dichtbij. De Appalachian Trail gaat ook door PA.

Terug
AdBlock gedetecteerd

Browser-plug-ins die advertenties blokkeren, verstoren sommige functies van dit forum. Schakel voor de beste site-ervaring uw adblocker uit.

Ik heb AdBlock uitgeschakeld    Nee, bedankt