Voorgesteld om lid te worden door een ander lid...

Aanbevolen apotheken op apotheekbeoordelaar

palmetto10

senior lid
En wat ben ik blij dat ik heb overwogen om lid te worden van deze site! Ik ben geen nieuweling als het gaat om websites als deze, ik behoor tot een stel.......en ik hoop echt dat dit degene is die ik als mijn "ga naar site" zal beschouwen
Ik was blij om te zien dat leden actief zijn en berichten plaatsen!! Ik ben ook fan van de lay-out en regels van de site.
Jullie zouden dus veel meer van mij moeten zien en ik hoop dat ik wat dingen van jullie kan leren en dat ik jullie wat van mijn ervaring kan overbrengen!
Bedankt!

Welkom bij het formulier. Lang geleden hoorde ik er nog een paar bij en binnen een week. Ik was klaar met de andere 2 formulieren omdat ze bij deze geen steek hielden. PR in mijn OP is zonder twijfel de beste.
Mensen posten en praten met elkaar. Er zijn geen hatelijke mods. tegen je praten, gewoon omdat ze dat kunnen.
Ik ben nooit meer teruggegaan nadat ik deze plek vele jaren geleden had gevonden. Genieten!!

En wat ben ik blij dat ik heb overwogen om lid te worden van deze site! Ik ben geen nieuweling als het gaat om websites als deze, ik behoor tot een stel.......en ik hoop echt dat dit degene is die ik als mijn "ga naar site" zal beschouwen
Ik was blij om te zien dat leden actief zijn en berichten plaatsen!! Ik ben ook fan van de lay-out en regels van de site.
Jullie zouden dus veel meer van mij moeten zien en ik hoop dat ik wat dingen van jullie kan leren en dat ik jullie wat van mijn ervaring kan overbrengen!
Bedankt!
Het is de bundeling van kennis en ervaring die deze plek zo geweldig maakt, imho. We gaan allemaal ongeveer dezelfde kant op, en gezien alle valkuilen is nuttig advies en kennis van onschatbare waarde. Ik kan nergens anders op het net bedenken waar iemand dit soort 'onderwijs' kan vinden.

Kijk er altijd naar uit om ook de kennis en ideeën van andere mensen te horen, dus ik hoop dat je blijft hangen!

Deze reacties waren precies wat ik moest lezen! Nu weet ik dat ik op de juiste plek ben. Ik zou alleen willen dat ik een jaar of twee geleden van dit forum had geweten. Maar geen reden om daar op te blijven hangen. Ik ben gewoon blij dat ik een nieuwe plek heb waar ik dagelijks langs kan komen en het lijkt erop dat ik veel onderwerpen heb om bij te blijven.

Terug
AdBlock gedetecteerd

Browser-plug-ins die advertenties blokkeren, verstoren sommige functies van dit forum. Schakel voor de beste site-ervaring uw adblocker uit.

Ik heb AdBlock uitgeschakeld    Nee, bedankt