Aan degenen die via You Tube naar podcasts luisteren

Aanbevolen apotheken op apotheekbeoordelaar

Jakemoe

Eminent lid
Dit is een beetje een rare vraag, maar voor degenen die graag op een ontspannen manier naar podcasts luisteren: hoe mogelijk denk je dat het is om de gemiddelde persoon politiek te hersenspoelen met blootstelling aan podcasts die op een bepaalde manier neigen? De reden dat ik het vraag is omdat ik een paar vrienden heb die U tube podcasts ext gebruiken. om hun nieuws en andere informatie te krijgen.

Dit is een beetje een rare vraag, maar voor degenen die graag op een ontspannen manier naar podcasts luisteren: hoe mogelijk denk je dat het is om de gemiddelde persoon politiek te hersenspoelen met blootstelling aan podcasts die op een bepaalde manier neigen? De reden dat ik het vraag is omdat ik een paar vrienden heb die U tube podcasts ext gebruiken. om hun nieuws en andere informatie te krijgen.
Persoonlijk denk ik niet dat het uitmaakt wat je bron is, zolang je maar een verscheidenheid aan bronnen kiest. Alleen naar één "merk" gaan, zal waarschijnlijk de objectiviteit vertroebelen, imho. Maar ik geloof ook dat mensen die de neiging hebben om "gehersenspoeld" te worden, meer gedreven worden door iets in hun eigen emotionele samenstelling dan door wat dan ook. Zoals mensen die in sektes terechtkomen, meestal bepaalde problemen of dingen hebben waar ze naar op zoek zijn om mee te beginnen. Ik geloof gewoon niet dat iemand met een gezonde kijk op de realiteit waarschijnlijk in sekte- of complotdenken terechtkomt.

Veel interacties met echte mensen is ook de beste manier om te voorkomen dat je meegezogen wordt in complottheorieën, ook imho. Het is makkelijk om meegezogen te worden in sommige dingen, maar nadat je het aan een vertrouwde vriend hebt verteld en ze je aankijken alsof ze denken "echt?" Haha. Dan krijg je die reality check die op de lange termijn nuttig is. 😜

Hoe dan ook, dit zijn slechts mijn gedachten…🤔

Terug
AdBlock gedetecteerd

Browser-plug-ins die advertenties blokkeren, verstoren sommige functies van dit forum. Schakel voor de beste site-ervaring uw adblocker uit.

Ik heb AdBlock uitgeschakeld    Nee, bedankt