Vapen groep

Aanbevolen apotheken op apotheekbeoordelaar

Om jullie te laten weten dat ik een vapengroep heb aangemaakt voor alles wat met ecig te maken heeft

Ik heb er een, maar ik gebruik hem vooral als ik weet dat ik niet naar buiten kan om te roken. Ik overweeg echter om hier in de nabije toekomst een echte kans te maken om ermee te stoppen. Ik zou zoveel verdomd geld besparen, bovenop de voor de hand liggende gezondheidsvoordelen. Hoewel ik onlangs enkele negatieve gezondheidsgerelateerde geruchten over e-sigaretten heb gehoord. Het zou me niet verbazen als het gewoon grote tabak was die dat gerommel veroorzaakte.

Wat zijn de favoriete smaken van sommige mensen? Ik heb momenteel een kaneelbroodje dat niet zo slecht is.

@MoeZA mijn favoriete sap is Cuttwoods-eenhoornmelk. Ik koop zo nu en dan als traktatie, maar ik drink nu meestal de IU, geef het zeker een kans. Het is bewezen dat 95% veiliger is dan roken en je hebt gelijk, de negatieve opmerkingen komen van de grote tabaks- en farmaceutische bedrijven bedrijven die hierdoor misschien wel miljoenen ponden verliezen xx

Ik rook er eentje met aardbeiensmaak...heel lekker...heb niet meer achterom gekeken sinds ik het vapen probeerde met het vooruitzicht om er helemaal mee te stoppen...Ik heb een paar terugvallen gehad toen ik gestrest raakte en kocht een pakje sigaretten, maar stopte gemakkelijk zonder al te veel stress met het dampen... Ik mis die tabaksgeur op mijn jas en vingers niet en adem een ​​stuk beter... en bespaar ook op het geld.

Vapen heeft mij geholpen om te stoppen met roken. Het is bijna achttien maanden geleden sinds mijn laatste sigaret. Ik voel me veel gezonder, ik ruik niet en heb wat extra geld op zak.

Hier ook. Ik ben per ongeluk gestopt door een e-sigaret te gebruiken. De tabaksaccijnzen gingen rond 2009 voor de miljardste keer omhoog, dus ik kreeg een e-sigaret die ik een deel van de tijd kon gebruiken. Ik vond het meteen leuker dan de echte, en toen was het heel gemakkelijk om er een jaar of zo later mee te stoppen. Ik had nooit zo gemakkelijk met echte sigaretten kunnen stoppen.

Ik moet het binnenkort eens echt proberen. Ik kan zeggen dat ik eerlijk gezegd het roken beu begin te worden. Vapen heeft me in het verleden geholpen om te bezuinigen, maar het is om wat voor reden dan ook nog steeds niet helemaal hetzelfde voor mij.

@MoeZA - Ja... in het begin vond ik het moeilijk met de overgang... het missen van die trek aan een sigaret en meer kick ervan - maar ik bleef bij het vapen en na een tijdje kwam ik voorbij dat stadium.

@MoeZA ga door, ik was een zware roker en nu is vapen een grote hobby van mij. Ik vind het geweldig, doe het als het iets is voor je gezondheid en zorg ervoor dat je het juiste apparaat krijgt, dat is de sleutel om uit de buurt van de flikkers te blijven

Grappige lasr-avond op het werk vroeg een man met wie ik werk me om zijn damp te proberen. Ik ben een behoorlijk naïef persoon, aangezien ik nog nooit een sigaret heb aangeraakt. Ik vroeg hoe het was en of ik er van moest overgeven. Ik deed het zoals hij voorstelde en voelde me toen een beetje high-feel... hij had een MJ-cartridge erin, dus ik had er gisteravond twee eerst lol. Ik heb hem het gegeven omdat hij niet had verteld wat er echt in zat. Hij en al mijn medewerkers vinden het grappig om hun baas een keer een beetje high te zien. Lol, ik kan wel zeggen dat het mijn angst voor het slapen hielp, want het was vlak voordat ik naar huis ging. Gewoon een grappig weetje waarvan ik dacht dat ik het zou delen.

Verdomd allemaal! Ik val steeds van de dampwagen en ga terug naar gewone sigaretten. Ik krijg gewoon niet de voldoening die ik krijg van gewone sigaretten, maar mijn wilskracht is waardeloos! Mijn favoriete smaken zijn koffie (en ik haat koffie, maar het is een goede rooksoort), ook gewone tabaksmaak, hoe sterker hoe beter. Ook cappuccino gemengd met gewone tabaksmaak, anders is het veel te zoet.

Ik ben ongeveer vier jaar geleden begonnen met vapen. Voor mij was het zo gemakkelijk en ik weet dat dat voor veel mensen niet het geval is. Ik was lange tijd een zware sigarettenroker, dus ik was verrast dat vapen voor mij een gemakkelijke overstap bleek te zijn. Het lijkt voor mentholrokers (en dat was ik) gemakkelijker om de overstap te maken, omdat het onmogelijk is om een ​​echte tabaksmaak uit vapen te halen. Ik begon met een Ego-sigaretachtige eenheid en daar ben ik lang blij mee geweest. Ik heb mijn apparatuur geüpgraded naar sub-ohm, wat een lager nicotinegehalte vereist. Eerlijk gezegd ben ik nooit in de verleiding gekomen om terug te gaan naar sigaretten. Niet-mentholrokers vinden het moeilijker om een ​​smaak te vinden die verzadigend is. Ik heb mijn dochter van haar Camels gehaald met een RY4-vloeistof die ik heb gemengd met een beetje karamel- of mokka-smaak. Uiteindelijk koos ze voor een e-liguid met aardbeien als haar favoriet. Voor mijn menthol heb ik er een gevonden die veel lijkt op mijn oude Virginia Slims Menthol Lites en dat is de enige die ik gebruik. De uitrusting is ook belangrijk, IMO. Hoe beter de mod en tank, hoe beter de vape-ervaring is. Ik WEET dat mijn gezondheid beter is. Ik heb geen bronchitis meer gehad sinds ik gestopt ben met roken. Ik hoest niet, hack 's nachts etc. Ook stinken mijn kleren niet. :) Naar mijn ervaring is vapen een win/win-situatie.

Ik gebruik vapen voor med-MJ. Voornamelijk zwaar CDB-gebruik en wat THC voor het slapengaan.
@MRNUTTY hoe ziet de cdb-olie eruit, is het goed? Ik dacht erover om wat xx te kopen

- - - Bijgewerkt - - -
@ladyghost dat is geweldig. Ik was een behoorlijk zware roker. Ik ben er nu helemaal mee gestopt, maar toen ik voor het eerst begon met vapen, had ik een flikkering als ik erg gestrest was. xx

- - - Bijgewerkt - - -

Ik ben het ermee eens @Paichka de kit is het allerbelangrijkste, het is de moeite waard om in iets fatsoenlijks te investeren, veel mensen die ik ken hebben geprobeerd die pendingen op te geven en konden het niet doen, daarna hebben ze een mod/tank-combo meegenomen en van hun gewoonte afgestapt xx

Wat je ook doet, koop niet een van die Blu e-sigaretten die ze bij benzinestations enz. verkopen. In het begin probeerde ik er een en uiteindelijk werd hij met de hak van mijn schoen geslagen. :D Er zijn tegenwoordig veel merken mods en tanks op de markt: wattageregeling, temperatuurregeling, ingebouwde oplaadbare batterij, verwijderbare oplaadbare batterij, etc. en er zijn een aantal geweldige prijzen te vinden voor de mods en de tanks. Sub ohm is de beste manier om te vapen. Het kan erg verwarrend zijn, vooral voor iemand die nieuw is met vapen. Ik raad de Ecig-forum voor vragen en advies. Je kunt het hier aan mensen vragen, maar het enige dat ik je echt kan vertellen, is wat ik gebruik en leuk vind.

Laatst bewerkt:
@MRNUTTY mag ik vragen hoe de effecten zijn en word je er tolerant voor hier in Groot-Brittannië, het is ongeveer 15 pond voor een flesje van 10 ml, klinkt dat goed xxx

Ik rookte ongeveer 35 jaar en gebruikte ongeveer 2 pakjes per dag toen ik ruim 3 jaar geleden stopte met vapen. Ik heb nu veel te veel spullen en ik maak het grootste deel van die drie jaar ook mijn eigen sap. Met de investering in uitrusting en doe-het-zelfbenodigdheden weet ik niet zeker of ik geld heb bespaard op de kosten van het roken, maar ik ben waarschijnlijk op zijn minst break-even. Mijn gezondheid is zeker een stuk beter en dat was mijn doel toen ik aan dit hele ding begon, dus het is een overwinning.

@kurtmed62 Ik weet wat je bedoelt, ik heb zojuist een minikin v2 en uwell mini meegenomen, ook al heb ik die niet nodig, het is mijn back-up voor mijn back-up voor mijn back-up lol ik doe ook maar ik gebruik de one shots omdat mijn sap dat niet was zelfs vapeable toen ik mijn eigen recepten gebruikte. Ik geef zeker meer uit aan vapen dan aan roken, maar vapen is nu een hobby voor mij geworden, dus ik vind het niet erg xx

Terug
AdBlock gedetecteerd

Browser-plug-ins die advertenties blokkeren, verstoren sommige functies van dit forum. Schakel voor de beste site-ervaring uw adblocker uit.

Ik heb AdBlock uitgeschakeld    Nee, bedankt