Tirzapetine/semaglutide

Aanbevolen apotheken op apotheekbeoordelaar

lieve dame

Vervallen senior lid
Dit zijn de medicijnen Mounjaro en Ozempic. Ik heb Ozempic geprobeerd en het werkte, maar ik kon niet voorbij de vermoeidheid komen. Ik heb gelezen dat het minder waarschijnlijk is dat tirz dit veroorzaakt. Ik ben geïnteresseerd om het te proberen. Ik heb een aantal peptide- en onderzoekschem-plaatsen gezien waar het aanwezig was. Goedkoper dan via een medische zorgverlener. Gedachten?

Ik heb een paar maanden semaglutide-peptide (Ozempic/Wegovy) gebruikt en de bijwerkingen waren brutaal... verloor een paar pond. Daarna ben ik overgestapt op Tirzepatide (Monjaro) Peptide en dit was veel gemakkelijker en niet zo veel bijwerkingen, de rest verloor tot onder het streefgewicht. Ik neem de Tirze nog steeds mee in onderhoud. Veel bronnen voor de Peptiden, in tegenstelling tot de grote Pharma-versies. Maar kies verstandig. ;-)

Ik heb een paar maanden semaglutide-peptide (Ozempic/Wegovy) gebruikt en de bijwerkingen waren brutaal... verloor een paar pond. Daarna ben ik overgestapt op Tirzepatide (Monjaro) Peptide en dit was veel gemakkelijker en niet zo veel bijwerkingen, de rest verloor tot onder het streefgewicht. Ik neem de Tirze nog steeds mee in onderhoud. Veel bronnen voor de Peptiden, in tegenstelling tot de grote Pharma-versies. Maar kies verstandig. ;-)
Ok, ook hier naar gekeken. Welke variant heeft de minste bijwerkingen

Tirzepatide (Mounjaro) heeft voor de meeste mensen de minste bijwerkingen. Ik ben ook afgestudeerd aan het gebruik van Retattide (LILY heeft het nog steeds in testfase en is niet door de FDA goedgekeurd.) Een beetje opmerkelijk om iets te nemen voordat artsen het kunnen voorschrijven. Tot nu toe werkt het, heel mild. Ik gebruik alleen peps die getest, puur en authentiek zijn. Lily moest de peptideketen vrijgeven voor hun patent, dus de Reta-formule is uit.

Met Tirz reconstitueert u om te beginnen met Bacteriostatisch H20 en subcu pin 2.5 mg, en bouwt u vervolgens elke maand de dosis op tot een maximum van 15 mg. Veel info op de website van Mounjaro. Ik viel vooral af met 2.5 MG, maar na 9 maanden gebruik ik meer om het "voedselgeluid" weg te houden.

@fnh. Het lijkt erop dat de mensen die snel een hoop gewicht verliezen, een hoop gewicht te verliezen hebben. Matig dikke mensen verliezen gewicht, maar de vooruitgang bij mij gaat langzaamwwww. Ik ben twee jeansmaten kleiner, ik ben al zes maanden bezig. Misschien 6 pond? Afgezien van wat constipatie had ik geen noemenswaardige bijwerkingen. Ik ben er vast van overtuigd (vooral als je wat ouder bent) dat te veel gewichtsverlies ervoor zorgt dat je er ouder uitziet en dat de huid soepeler wordt...rimpels duidelijker...huid minder elastisch. Daarom onderzoek ik of mensen enig succes hebben gehad met een onderhoudsprotocol. Ik heb een artikel gelezen dat is geschreven door een arts die denkt dat een langzame afbouw, gevolgd door af en toe een lage dosis, het herwonnen gewicht op afstand kan houden? We zullen het moeten zien!

Tirzepatide (Mounjaro) heeft voor de meeste mensen de minste bijwerkingen. Ik ben ook afgestudeerd aan het gebruik van Retattide (LILY heeft het nog steeds in testfase en is niet door de FDA goedgekeurd.) Een beetje opmerkelijk om iets te nemen voordat artsen het kunnen voorschrijven. Tot nu toe werkt het, heel mild. Ik gebruik alleen peps die getest, puur en authentiek zijn. Lily moest de peptideketen vrijgeven voor hun patent, dus de Reta-formule is uit.

Met Tirz reconstitueert u om te beginnen met Bacteriostatisch H20 en subcu pin 2.5 mg, en bouwt u vervolgens elke maand de dosis op tot een maximum van 15 mg. Veel info op de website van Mounjaro. Ik viel vooral af met 2.5 MG, maar na 9 maanden gebruik ik meer om het "voedselgeluid" weg te houden.
Zepgebonden denk ik. Vroeg het aan mijn farmaman. Helaas nog niet verkrijgbaar in Canada

@fnh Kunt u vertellen waar u uw peptiden vandaan haalt?
Hier zijn er een paar om te beginnen. Dit zijn binnenlandse Amerikaanse kosten. Zorg ervoor dat u een gepost COA van Janoshik ziet voor de batch die van toepassing is op de injectieflacon die u koopt:

Ook Limited Life Nootropics en Peptide Sciences worden gezien als leiders op het gebied van peptiden.

Ook Arctic Peptides...ze zijn in Canada.

Er zijn meer van deze sites, maar deze zijn legitiem en hebben het huiswerk voor u gedaan, of zorg er gewoon voor dat er een actueel analysecertificaat wordt verstrekt. Voor het reconstitueren heeft u een insulinespuit en bacteriostatisch water nodig.

Als u met Tirz begint, mag de startdosis niet hoger zijn dan 2.5 MG. Dus als u een injectieflacon van 10 mg koopt, met Bac 1 ml en hiervan een kwart voor uw dosis neemt. Er zijn You Tube-video's met meer info;

Dat is dus ongeveer €100,- voor de eerste maand in plaats van €1200,- via de apotheek.

Als je de medicatie niet lekker vindt (sommige mensen niet) ben je slechts $ 100 kwijt,
maar als je het leuk vindt, kan ik directe Chinese bronnen delen die per 10 flesjes worden verkocht, dus ongeveer 100 MG per doos @ een lagere prijs.

YMMV

Laatst bewerkt:
@fnh. Het lijkt erop dat de mensen die snel een hoop gewicht verliezen, een hoop gewicht te verliezen hebben. Matig dikke mensen verliezen gewicht, maar de vooruitgang bij mij gaat langzaamwwww. Ik ben twee jeansmaten kleiner, ik ben al zes maanden bezig. Misschien 6 pond? Afgezien van wat constipatie had ik geen noemenswaardige bijwerkingen. Ik ben er vast van overtuigd (vooral als je wat ouder bent) dat te veel gewichtsverlies ervoor zorgt dat je er ouder uitziet en dat de huid soepeler wordt...rimpels duidelijker...huid minder elastisch. Daarom onderzoek ik of mensen enig succes hebben gehad met een onderhoudsprotocol. Ik heb een artikel gelezen dat is geschreven door een arts die denkt dat een langzame afbouw, gevolgd door af en toe een lage dosis, het herwonnen gewicht op afstand kan houden? We zullen het moeten zien!
Ik hoor je! Veel piepgeluiden van meer dan 300 tot 400 pond verliezen gekke hoeveelheden met deze medicijnen.

En GEFELICITEERD met het verlies van 2 jeansmaten! Slow & steady wint de race.

Eigenlijk ben ik 70 jaar, LOL! Vanuit gezondheidsperspectief is het gezonder om een ​​iets hogere BMI te hebben naarmate we ouder worden, en ja, de rimpels zijn niet vleiend. Ik zal niet liegen, ik heb de Botox- en filler-arts bezocht sinds ik meer begon af te vallen... het is wat het is!

Wat betreft onderhoud kunt u de injectie afbouwen of spreiden over meerdere weken in plaats van wekelijks. Tot nu toe ga ik graag door met doseren, omdat ik het gevoel heb minder vaak te kunnen eten. Bovendien zijn de kosten minimaal bij het gebruik van peptiden.

Laatst bewerkt:
@fnh. Dit is logisch voor mij. Vreemd genoeg heb ik zelfs bij een dosis van 200 mg misschien drie keer in zes maanden het gevoel gehad dat ik geen hap meer kon eten. En ik heb de pennen gebruikt, professioneel samengesteld en thuis gemengd. Ik ben bang dat ze de beschikbaarheid van peptiden zullen voelen, omdat ze alles ruïneren! Ik ontdekte dat na mijn vijftigste, als ik afslank, op welke manier dan ook, mijn huid gaat hangen en crêpe is. Het komt gewoon niet terug. Ik zie er beter uit in kleding (en het maakt niemand uit hoe ik eruit zie zonder kleding!)

Als je denkt dat ik gek ben omdat ik Retatrutide gebruik voordat de FDA het goedkeurt: de resultaten van het Lily-onderzoek laten zien dat het de leververvetting bij 85% van de deelnemers elimineerde. Gewoon geweldig! Big Pharma heeft tot nu toe geen medicijn gevonden dat dit doet.

Laatst bewerkt:
Wat is er doorgaans nodig om uit nieuwsgierigheid in aanmerking te komen voor een recept voor een van deze middelen om af te vallen?

Ik begon semaglutide-peptide gemengd met bac te nemen. Water in juni 2023. Ik werd er zo ziek van dat ik voortdurend moest overgeven 🤢 2.5 mg gedurende ongeveer 1 maand. Ik verloor ongeveer 15 pond.
Ik tartte het lot en kocht Tirzepatide-peptide gemengd met bacteriostatisch water.
Ik slik nu 5 keer per week 40 mg. Gelukkig geen bijwerkingen. Ik ben tot nu toe in totaal 5 kilo afgevallen. Ik gebruik nog steeds XNUMX keer per week XNUMX mg.
Ik ben blij dat ik mijn dosis nog niet heb hoeven verhogen.
Maar ik heb er nog twintig te verliezen, dus dat zal ik waarschijnlijk ook hebben.

@Wauw, @songsiren, dat is een grote prestatie. gefeliciteerd!! afvallen is erg moeilijk en 40 pond is indrukwekkend.
Zojuist RX gevuld voor 8 weken @ 0.25. eerste injectie gepland voor de ochtend. Ontwikkelde eetgewoonten tijdens covid.
Ik hoop echt dat dit helpt. Vanaf 0.25

Voetnoot: Oprechte excuses aan het lid @tycho voor mijn niet-uitgelokte aanval.
Sorry broer:knuffel:

Ik begon semaglutide-peptide gemengd met bac te nemen. Water in juni 2023. Ik werd er zo ziek van dat ik voortdurend moest overgeven 🤢 2.5 mg gedurende ongeveer 1 maand. Ik verloor ongeveer 15 pond.
Ik tartte het lot en kocht Tirzepatide-peptide gemengd met bacteriostatisch water.
Ik slik nu 5 keer per week 40 mg. Gelukkig geen bijwerkingen. Ik ben tot nu toe in totaal 5 kilo afgevallen. Ik gebruik nog steeds XNUMX keer per week XNUMX mg.
Maar ik heb er nog twintig te verliezen, dus dat zal ik waarschijnlijk ook hebben.
Heeft u slechte bijwerkingen van de tirzepatide?

Terug
AdBlock gedetecteerd

Browser-plug-ins die advertenties blokkeren, verstoren sommige functies van dit forum. Schakel voor de beste site-ervaring uw adblocker uit.

Ik heb AdBlock uitgeschakeld    Nee, bedankt