Heb je onlangs iets voor het eerst gedaan?

Aanbevolen apotheken op apotheekbeoordelaar

pythagoras

geacht lid
Als 50-plusser zijn er nog veel dingen die je voor het eerst kunt proberen.

Gisteren voor een verjaardagsfeest, heb ik die dure steaks uit de vitrine van de supermarkt gehaald. Weet je wel, die waar je langs loopt als je boodschappen gaat doen? Ja, die van $40/lb.

Ze waren lekker en ik ben blij dat ik ze geprobeerd heb, maar ik zal ze waarschijnlijk niet nog een keer kopen.

Vertel eens wat je onlangs voor het eerst hebt gedaan.

Ik ben begonnen met het kweken van microgroenten! Het is geweldig! Een hele openbaring!

Ik begon voor het eerst een moestuin te kweken tijdens de pandemie (in wijnvaten en grote bakken in het kleine stukje onkruid voor mijn appartementengebouw). Ik had het de laatste jaren een beetje verwaarloosd, maar toen mijn relatie begon te kantelen, heb ik het schoongemaakt en opnieuw beplant. Toen mijn relatie een paar maanden geleden helemaal Titanic werd en in de diepten zonk om nooit meer iets van me te horen, stortte ik me helemaal op de tuin, alsof het mijn reddingsboei was. Het was echt mijn leven aan het redden.

Buiten tuinieren was niet voldoende om mij staande te houden. (Ja, dat is mijn metafoor en ik blijf erbij.) 😂) Dus begon ik te leren hoe ik microgroenten binnenshuis kon kweken. Het is zo simpel en zo gemakkelijk en zo lekker. Het is zo'n vreugde om elke dag wakker te worden en te zien hoeveel ze gegroeid zijn. Ze zijn binnen een week volledig eetbaar! Het is echt wonderbaarlijk voor mij. Het geeft me leven.

Dit was de video die mij overtuigde om het te proberen en dit is nog steeds de methode die ik het vaakst gebruik, omdat het ontzettend makkelijk is:

Ik ging naar een balletles voor beginners.

Ik danste als kind en tiener, maar na een lange pauze, heb ik het begin dit jaar weer opgepakt. Ik heb commerciële lessen gevolgd en vind het geweldig.

Optreden in onze show in juli, wat me zo'n kick gaf. Ik raakte ook geïnspireerd door de andere dansen, dus dat zette me aan om beginnersballet en beginnersmodern te proberen!

Ik vind deze stijlen veel moeilijker. Ze zijn langzamer, meer gecontroleerd en vereisen meer technische vaardigheden. Maar ik ben vastbesloten om door te gaan en ik hoop dat ik snel verbetering zie!

Nou, als pas zeventiger heb ik net een e-bike gekocht nadat ik er een paar maanden geleden voor het eerst op heb gereden. Ik kan niet geloven hoe leuk het is om ermee te rijden!!! Het is net als fietsen, maar dan zonder nadelen. Ik ben er vanavond mee naar mijn werk gereden en ik zou wat geld moeten gaan besparen op benzine, want ik kan me voorstellen dat ik hem ga gebruiken voor het grootste deel van mijn marketing. Maar waar ik het meest naar uitkijk, is door alle nationale parken te rijden die ik vaak bezoek. Ik heb een hond die met mij en Nat. Parken in de VS staan ​​honden nooit toe op paden - alleen op plekken waar auto's en fietsen mogen komen. Ik was vroeger jong en sterk genoeg om ze op een gewone fiets te berijden, maar de heuvelachtigere parken zijn gewoon niet meer leuk voor mij. Nu kijk ik er echt naar uit om er weer een aantal te bezoeken en de e-bike te gebruiken om rond te cruisen.

Wat een geweldig onderwerp, @pythagorean! Echt leuk! Ik vind het microgreens project ook geweldig, want ik hou van verse salades, etc. Ik kan niet wachten om meer inzendingen hier te lezen... : Liefde:

Ik heb een cederhouten plafond in een van mijn badkamers geïnstalleerd. Eerder dit jaar heb ik helaas deze prutsers ingehuurd om een ​​badkamer in huis te vernieuwen. Een van de dingen die ze moesten doen, was behang van het badkamerplafond verwijderen, het oorspronkelijke oppervlak coaten en vervolgens gronden en verven.

Een paar weken nadat ze klaar waren, begon al het pleisterwerk en de verf van het plafond te schilferen en af ​​te bladderen. Ze logen en namen nooit de moeite om het behang te verwijderen en deden toen gewoon een laag verf over het behang zonder zelfs maar een primer te gebruiken.

Ik heb deze week cederhouten planken op het plafond gemonteerd in plaats van een enorme puinhoop te maken door alles eruit te scheuren, en het ziet er geweldig uit. Ik ben behoorlijk handig met dit soort dingen en huur meestal alleen mensen in vanwege tijdsbeperkingen, maar ik ben erg tevreden met het eindresultaat. Als je wilt dat iets goed wordt gedaan, doe het dan zelf.

Ik heb een cederhouten plafond in een van mijn badkamers geïnstalleerd. Eerder dit jaar heb ik helaas deze prutsers ingehuurd om een ​​badkamer in huis te vernieuwen. Een van de dingen die ze moesten doen, was behang van het badkamerplafond verwijderen, het oorspronkelijke oppervlak coaten en vervolgens gronden en verven.

Een paar weken nadat ze klaar waren, begon al het pleisterwerk en de verf van het plafond te schilferen en af ​​te bladderen. Ze logen en namen nooit de moeite om het behang te verwijderen en deden toen gewoon een laag verf over het behang zonder zelfs maar een primer te gebruiken.

Ik heb deze week cederhouten planken op het plafond gemonteerd in plaats van een enorme puinhoop te maken door alles eruit te scheuren, en het ziet er geweldig uit. Ik ben behoorlijk handig met dit soort dingen en huur meestal alleen mensen in vanwege tijdsbeperkingen, maar ik ben erg tevreden met het eindresultaat. Als je wilt dat iets goed wordt gedaan, doe het dan zelf.
Ik hoop dat je een vernietigende recensie over dat bedrijf hebt geschreven! Wat een oplichters!!

@jaders Ik wou dat! Dat is er niet waar ik woon in VT, en deze prutsers hebben geen bedrijfsvermeldingen nodig om elke dag bezig te zijn! Het zijn allemaal prutsers en mensen zijn zo wanhopig op zoek naar hulp dat iedereen uiteindelijk wordt genaaid. Te veel mensen komen hier om plezier te hebben, en er is een gebrek aan professionele vakmensen vanwege het gebrek aan professionele vakmensen. Ik heb ze het jaar ervoor ingehuurd om een ​​andere badkamer in het huis te doen en ze hebben het geweldig gedaan, maar om een ​​of andere reden hebben ze me deze keer genaaid. Hoe dan ook, ik heb het allemaal zelf opnieuw gedaan, en ik ben er behoorlijk blij mee!1000021993.jpg

@jaders Ik wou dat! Dat is er niet waar ik woon in VT, en deze prutsers hebben geen bedrijfsvermeldingen nodig om elke dag bezig te zijn! Het zijn allemaal prutsers en mensen zijn zo wanhopig op zoek naar hulp dat iedereen uiteindelijk wordt genaaid. Te veel mensen komen hier om plezier te hebben, en er is een gebrek aan professionele vakmensen vanwege het gebrek aan professionele vakmensen. Ik heb ze het jaar ervoor ingehuurd om een ​​andere badkamer in het huis te doen en ze hebben het geweldig gedaan, maar om een ​​of andere reden hebben ze me deze keer genaaid. Hoe dan ook, ik heb het allemaal zelf opnieuw gedaan, en ik ben er behoorlijk blij mee!Bekijk attachment 102510
Echt een prachtige badkamer!! En de houtlook is ook echt prachtig! ????❤️

Ik weet niet of dit kwalificeert omdat ik het niet expres deed, maar ik heb de afgelopen 5 jaar een gebroken been gehad en het is nu voor het eerst dat ik het doe. 🦴 Ik moet naar NYC om dit te laten repareren, maar orkaan Ian in 9/22 heeft dat enorm vertraagd, dus het is gewoon echt balen. Helaas is dit een eerlijke, ware situatie met een intramedullaire staaf die de breuk vasthoudt, dus geen gips.

Nou, als pas zeventiger heb ik net een e-bike gekocht nadat ik er een paar maanden geleden voor het eerst op heb gereden. Ik kan niet geloven hoe leuk het is om ermee te rijden!!! Het is net als fietsen, maar dan zonder nadelen. Ik ben er vanavond mee naar mijn werk gereden en ik zou wat geld moeten gaan besparen op benzine, want ik kan me voorstellen dat ik hem ga gebruiken voor het grootste deel van mijn marketing. Maar waar ik het meest naar uitkijk, is door alle nationale parken te rijden die ik vaak bezoek. Ik heb een hond die met mij en Nat. Parken in de VS staan ​​honden nooit toe op paden - alleen op plekken waar auto's en fietsen mogen komen. Ik was vroeger jong en sterk genoeg om ze op een gewone fiets te berijden, maar de heuvelachtigere parken zijn gewoon niet meer leuk voor mij. Nu kijk ik er echt naar uit om er weer een aantal te bezoeken en de e-bike te gebruiken om rond te cruisen.

Wat een geweldig onderwerp, @pythagorean! Echt leuk! Ik vind het microgreens project ook geweldig, want ik hou van verse salades, etc. Ik kan niet wachten om meer inzendingen hier te lezen... : Liefde:
Ik ben superenthousiast over jou en je ebike-reizen. Ik zie je pup in je fietsmandje, tong uithangend, alle beelden, geluiden en geuren in me opnemend. Ik ben eerlijk gezegd een beetje bang om een ​​ebike te proberen. Ik denk dat als ik sneller ga rijden dan ik handmatig kan controleren, ik in een voertuig met een veiligheidsgordel en airbags zou moeten zitten. Maar jouw verslag erover maakt me nieuwsgieriger om mijn angst te overwinnen en het uit te proberen.

Ook: de microgreens geven me nog steeds leven. Het is geweldig!

Ik ben superenthousiast over jou en je ebike-reizen. Ik zie je pup in je fietsmandje, tong uithangend, alle beelden, geluiden en geuren in me opnemend. Ik ben eerlijk gezegd een beetje bang om een ​​ebike te proberen. Ik denk dat als ik sneller ga rijden dan ik handmatig kan controleren, ik in een voertuig met een veiligheidsgordel en airbags zou moeten zitten. Maar jouw verslag erover maakt me nieuwsgieriger om mijn angst te overwinnen en het uit te proberen.

Ook: de microgreens geven me nog steeds leven. Het is geweldig!
Geloof me, het gaat niet echt snel en ik rijd er vaak mee met de "assist" helemaal uit. Het is er alleen voor de heuvels en man, wat maakt dat een verschil! Het heeft gewoon alle lol van fietsen zonder de pijn... Als je fietsen leuk vindt, raad ik je aan om in ieder geval een ritje te maken op een e-bike. Eén rit overtuigde me...

Hier zie je de hond op de achtergrond. :)

Bijlages

• ottoonfiets.jpg
    ottoonfiets.jpg
    75.9 kB · Bekeken: 2
Ik zou ook graag een e-bike willen, ik vind die kits om een ​​mountainbike om te bouwen tot een 49cc bromfiets ook leuk, eBay zegt dat ze de kits gaan verwijderen, maar ik ken wel iemand die er een voor me kan maken.
Gisteren heb ik een endoscopie gehad, dat was de eerste en hopelijk ook de laatste.

Wat ik echt wil doen als dit medische probleem is opgelost, is proberen een woonboot te regelen die op het kanaalnetwerk kan worden aangesloten en onderhouden. Ik heb dan nog steeds mijn appartement en iemand die erop past.
Na een kleinere boot, maximaal 30 voet, is de vergunning om op de kanalen te varen goedkoper. Dit geldt ook voor veel dingen met een kleinere boot.
Ik ben er ongeveer halverwege, ik heb spullen die ik kan verkopen. Dat is mijn doel voor een nieuwe manier van leven.

Ik zou ook graag een e-bike willen, ik vind die kits om een ​​mountainbike om te bouwen tot een 49cc bromfiets ook leuk, eBay zegt dat ze de kits gaan verwijderen, maar ik ken wel iemand die er een voor me kan maken.
Gisteren heb ik een endoscopie gehad, dat was de eerste en hopelijk ook de laatste.

Wat ik echt wil doen als dit medische probleem is opgelost, is proberen een woonboot te regelen die op het kanaalnetwerk kan worden aangesloten en onderhouden. Ik heb dan nog steeds mijn appartement en iemand die erop past.
Na een kleinere boot, maximaal 30 voet, is de vergunning om op de kanalen te varen goedkoper. Dit geldt ook voor veel dingen met een kleinere boot.
Ik ben er ongeveer halverwege, ik heb spullen die ik kan verkopen. Dat is mijn doel voor een nieuwe manier van leven.
Ik had een vriend in de VS die met pensioen ging om op een smalle boot in jouw land te gaan wonen. Maar toen kwam de pandemie en ik weet niet wat het resultaat was.

Die smalle bootjes klinken prachtig, maar aangezien het bij jullie ook veel regent, weet ik niet zeker of ik dat wel zo leuk zou vinden. 🤔Maar in de zomer klinkt het heerlijk!

Fijn dat je gezondheid op orde is en dat je wat nieuwe ideeën hebt om naar uit te kijken! Ik ben net zeventig geworden en man, ik blijf maar denken dat ik nog te veel wil doen en niet genoeg tijd heb om alles te doen…????

Ja, het houdt bijna nooit op met regenen, vooral in het noordwesten. Er is een groot deel van het wegennet om doorheen te rijden, namelijk 5,000 kilometer.
Ik zou graag even naar Wales gaan, want daar is een kleiner kanaal dat doodloopt, maar waar blijkbaar otters in zwemmen.
Ik heb nog nooit een otter in het wild gezien, dus ik zou er nog wel eens eentje willen zien.

Ik kreeg een gel-injectie in mijn knie. Het was niet het leukste om te proberen, maar misschien helpt het wel.

We hebben onlangs een lokale ax throwing-plek geopend en we gaan er wekelijks heen. Het is een geweldige manier om stress te verlichten en ook erg leuk met een paar biertjes en vrienden erbij

Ze hebben ook een professionele bijlwerpcompetitie en ik hoop dat ik een aantal collega's kan vinden die zich willen aanmelden, zodat we in de competitie kunnen spelen.

Rug
AdBlock gedetecteerd

Browser-plug-ins die advertenties blokkeren, verstoren sommige functies van dit forum. Schakel voor de beste site-ervaring uw adblocker uit.

Ik heb AdBlock uitgeschakeld    Nee, bedankt