Ik heb ook geluk gehad met acupunctuur, chiropractie en therapeutische massage. Sommige acupuncturisten bevestigen een kleine oplaadpin aan de naalden, die het gebied als het ware een schok geeft.
Het is belangrijk om een goede chiropractor te vinden -- ik heb geluk dat de mijne een echte genezer is. Ik zou NIET toestaan dat ze je nek 'kraken'. Ik vind dat een gevaarlijke en enge praktijk. De mijne gebruikt een klein uitklapbaar hamertje dat een activator wordt genoemd. Na een behandeling laat ze me vaak liggen met een TENS-apparaat dat ze bij de pijnbron plaatst. Meestal ook ijspakkingen.
Masseren is ook een kwestie van geluk. Als je zenuwpijn in je hoofd hebt, zijn de spieren aan de basis van je hoofd vaak superstrak. De techniek die mij hielp, is dat ze de basis van je hoofd (liggend op je rug) omsluiten en langzaam druk uitoefenen met je vingers en zachtjes aan je hoofd trekken. Ik heb een plastic apparaat gekocht om dit soort dingen bij mezelf te doen. Het was moeilijk te vinden. Ik zal eens rondkijken en kijken of ik er een voor je kan vinden.
Dusty, is er iets gebeurd waardoor deze pijn bij jou is ontstaan? Een whiplash of zoiets? We hebben nog een ander lid dat hieraan lijdt. Ik denk dat het @SoSo is of zoiets. Hij koopt online bepaalde medicijnen die hem enigszins helpen. Ik denk benzo's, maar ik weet het niet zeker.
Ik ben zo terug.