Lorazepam voor slaap

Aanbevolen apotheken op apotheekbeoordelaar

Davey Crokett

Vooraanstaand lid
Ativan is mij altijd via een infuus gegeven in elk ziekenhuis waar ik in mijn thuisstaat ben geweest om te slapen. Ik heb het tot voor kort nooit gekocht omdat de dokter zei dat ik moest stoppen met het nemen van Trazadone, waar ik mee was begonnen tijdens mijn revalidatie. Het is industriële sterkte!! Ik heb 2.5 Temesta-merk gekregen en ben er heel blij mee. Werkt geweldig zonder katereffect zoals ik met veel slaapmiddelen heb gehad. Ik word wakker met het gevoel dat ik een miljoen dollar waard ben!
Heeft iemand dit gebruikt om te slapen? Wat denk je? Fijne dag!

Trazadon is een medicijn dat doorgaans wordt voorgeschreven om te slapen in een drugs-/alcoholrehabilitatiecentrum.
Ik heb echter nog nooit gehoord dat een arts 2.5 mg Arivan voorschrijft als behandeling na een revalidatie.
Ik ben verbaasd dat u is verteld dat u moet stoppen met het nemen van trazadon (niet-verslavend) en moet beginnen met het nemen van Ativan (mogelijk verslavend).
Mag ik u vragen of dit dezelfde arts was en waarom u in een afkickkliniek zat?
Ik ben erg nieuwsgierig, het is jouw keuze om te antwoorden.

Ik gebruikte ze vroeger. Maar ze lijken de volgende dag nog steeds aan me te blijven hangen. Maar toch goed geslapen

Trazadon is een medicijn dat doorgaans wordt voorgeschreven om te slapen in een drugs-/alcoholrehabilitatiecentrum.
Ik heb echter nog nooit gehoord dat een arts 2.5 mg Arivan voorschrijft als behandeling na een revalidatie.
Ik ben verbaasd dat u is verteld dat u moet stoppen met het nemen van trazadon (niet-verslavend) en moet beginnen met het nemen van Ativan (mogelijk verslavend).
Mag ik u vragen of dit dezelfde arts was en waarom u in een afkickkliniek zat?
Ik ben erg nieuwsgierig, het is jouw keuze om te antwoorden.
Ik vind het ook vreemd dat ze je van iets niet-verslavends hebben overgezet naar iets verslavends, dat uiteindelijk niet meer werkt…

Dokters hebben me er niet op gezet. Ik moest stoppen met Trazadone en omdat Ativan zo goed werkte in het ziekenhuis, dacht ik dat ik het zou proberen. Ik zie mijn dokter woensdag en ga vragen naar opties. Ik heb alle OTC-middelen geprobeerd, maar ik word er 's ochtends suf van. Schrijven doktoren tegenwoordig nog wel recepten voor slaapmedicatie voor? Ik denk dat de meeste verslavend zijn. @alumni, dit was 30 dagen ongeduldige alcoholrehab. Ik heb net aan mijn dorpsdokter gevraagd om het Traz-recept te blijven invullen en dat heeft hij gedaan. Ze willen dat ik er nu mee stop, omdat ze wat vreemde, onverklaarbare bevindingen op mijn EEG hadden.

Ativan is geen geweldig idee als dagelijks slaapmiddel. Het is geweldig als het nodig is voor angst, of heel af en toe om in slaap te vallen, maar als je het vaker dan een paar keer per week neemt, loop je het risico om tolerantie en chemische verslaving te ontwikkelen. En het is een helse verslaving om te doorbreken, vooral als het (in steeds grotere doses) wordt gebruikt om te slapen.

Ativan is mij altijd via een infuus gegeven in elk ziekenhuis waar ik in mijn thuisstaat ben geweest om te slapen. Ik heb het tot voor kort nooit gekocht omdat de dokter zei dat ik moest stoppen met het nemen van Trazadone, waar ik mee was begonnen tijdens mijn revalidatie. Het is industriële sterkte!! Ik heb 2.5 Temesta-merk gekregen en ben er heel blij mee. Werkt geweldig zonder katereffect zoals ik met veel slaapmiddelen heb gehad. Ik word wakker met het gevoel dat ik een miljoen dollar waard ben!
Heeft iemand dit gebruikt om te slapen? Wat denk je? Fijne dag!

Weet je (voor mij tenminste), Ativan werkte nooit echt voor mijn slaap, laat staan ​​mijn angst en paniekaanvallen. Ik ben blij dat het voor jou werkt! Ik vertering het gewoon niet zo goed, dus het doet niet veel 🤷🏻♂️ Bedankt voor de thread!

@alumni, een van de voordelen van alcoholrehab was dat ze geen Benzos toelieten op het terrein. Mijn vriendelijke, kleine stadsarts stuurde me een volledig clonazepam-recept (niet om gevraagd) omdat hij dacht dat het zou helpen bij WD-symptomen en ik wed dat dat ook zou gebeuren. Ze namen het in, vernietigden het en gaven het daarom niet terug toen ik klaar was. Ik ben blij dat ik niet meer dagelijks Benzos gebruik. Zoals met zoveel drugs, heb je na een tijdje meer nodig en uiteindelijk neem je het gewoon om je normaal te voelen en krijg je niet langer dat fijne ontspannen gevoel. Geweldig om nuchter te zijn, maar net zo blij om van Benzos af te zijn!! Kreeg een twee voor de prijs van één bij de rehab, GEWELDIG.

Ik zag de dokter zoals ik zei en vertelde hem dat ik gestopt was met Trazadone en geen benzo's meer wilde nemen om te slapen omdat ze verslavend zijn. Hij vroeg niet naar de benzo's (loraz) en schreef een recept voor Ambein. Ik heb dit medicijn op leverancierslijsten gezien, dus ik wed dat het werkt. Nu kan ik Loraz en Ambien afwisselen. Let wel, dit is niet elke nacht, maar voor die nachten dat mijn gedachten racen en ik slapeloosheid heb. Heeft iemand een mening over Ambien? Of het afwisselen van deze 2 medicijnen. De dokter zei dat hij het gebruikt en er 6 uur lekker door slaapt. @alumni, je hebt gelijk over post-rehab benzo's en dat is het laatste wat ik nu in mijn leven nodig heb, weer afhankelijk worden van benzo's. Bovendien ben ik het zat om ernaar te zoeken en er hoge prijzen voor te betalen.

Ambien werkt, maar let op slaapwandelen of zoiets. Ik merk dat het me persoonlijk maar twee of drie uur geeft, en de volgende ochtend, hoewel niet suf, beïnvloedt het nog steeds mijn kortetermijngeheugen van alles wat er de eerste paar uur van de dag gebeurt. Ik ga lorazepam eens bekijken - is het sterker dan valium?

Wat betreft de kruistoleranties van de vier grote bedrijven heb ik het volgende ontdekt:
Van de vier genoemde benzodiazepinen (lorazepam, diazepam, clonazepam (Klonopin) en alprazolam (Xanax)), heeft lorazepam (Ativan) de minste kruistolerantie vergeleken met de anderen. Dit is waarom:

Lorazepam (Ativan):

Het wordt anders gemetaboliseerd dan andere benzodiazepinen omdat het niet afhankelijk is van leverenzymen (zoals het CYP450-systeem) voor metabolisme. Dit kan resulteren in minder kruistolerantie met benzodiazepinen zoals diazepam, clonazepam en alprazolam, die zwaar worden gemetaboliseerd door leverenzymen.
Door het unieke metabolisme en de kortere halfwaardetijd is de kans kleiner dat er kruistolerantie ontstaat met andere benzodiazepinen.
Diazepam (Valium), Clonazepam (Klonopin) en Alprazolam (Xanax):

Al deze stoffen worden gemetaboliseerd via het CYP450-enzymsysteem van de lever, wat betekent dat ze een grotere kans op kruistolerantie met elkaar hebben.
Diazepam en Clonazepam hebben een lange halfwaardetijd, wat op den duur kan leiden tot een grotere tolerantie en kruistolerantie bij het overschakelen tussen de twee middelen.
Xanax heeft een korte werkingsduur, maar kan toch kruistolerantie veroorzaken vanwege de metabolisatie ervan door dezelfde leverenzymen.
Samenvattend wordt lorazepam (Ativan) over het algemeen beschouwd als minder kruistolerant met andere benzodiazepinen vergeleken met diazepam, clonazepam en alprazolam, die meer overeenkomsten vertonen in de manier waarop ze worden gemetaboliseerd. Echter, alle benzodiazepinen vertonen nog steeds enige mate van kruistolerantie vanwege hun vergelijkbare effecten op het GABA-systeem.

Ambien werkt, maar let op slaapwandelen of zoiets. Ik merk dat het me persoonlijk maar twee of drie uur geeft, en de volgende ochtend, hoewel niet suf, beïnvloedt het nog steeds mijn kortetermijngeheugen van alles wat er de eerste paar uur van de dag gebeurt. Ik ga lorazepam eens bekijken - is het sterker dan valium?

I was on Ambien briefly and woke up with my husband shaking me. I was standing in our kitchen over the trashcan unscrewing containers we keep catfood in and duming them in the yardwaste. I would avoid benzos if I had a choice. Once you get dependent it is easy to get tolerant and hell to get off them in my experience.

Something that helps me alot with sleep is getting a fair amount of exercise during the day and trazadone seems to help as well.

:ROFL:DS :ROFL:

Terug
AdBlock gedetecteerd

Browser-plug-ins die advertenties blokkeren, verstoren sommige functies van dit forum. Schakel voor de beste site-ervaring uw adblocker uit.

Ik heb AdBlock uitgeschakeld    Nee, bedankt