Uitzondering op levering.

Aanbevolen apotheken op apotheekbeoordelaar

Hoi,

Heeft iemand ooit een pakketje vertraagd gekregen vanwege een "uitzondering"? Best raar...
Vooral als je paranoïde bent.

Alle hulp wordt zeer op prijs gesteld!

Vanessa

Ik heb overweldigend veel succes gehad met het krijgen van leveringen. Dit is in de VS, de Filipijnen en Australië.
Ik heb maar één of twee aanvallen gehad bij de douane voor de laatste. Geen "liefdesbrieven". Tracking info etc. is solide, maar ik heb de aanbevelingen in het "seniorenforum" gedeelte gevolgd, waar ik met mijn nieuwe account weer in probeer te komen :)
Is er een bepaald land of gebied in de wereld waar u problemen mee hebt bij het verzenden of ontvangen van e-mails?
Graag licht ik mijn ervaringen en de ervaringen van anderen die ik hier heb gehoord toe. :)

Ik heb overweldigend veel succes gehad met het krijgen van leveringen. Dit is in de VS, de Filipijnen en Australië.
Ik heb maar één of twee aanvallen gehad bij de douane voor de laatste. Geen "liefdesbrieven". Tracking info etc. is solide, maar ik heb de aanbevelingen in het "seniorenforum" gedeelte gevolgd, waar ik met mijn nieuwe account weer in probeer te komen :)
Is er een bepaald land of gebied in de wereld waar u problemen mee hebt bij het verzenden of ontvangen van e-mails?
Graag licht ik mijn ervaringen en de ervaringen van anderen die ik hier heb gehoord toe. :)
Voor de veiligheid wil ik niet te specifiek zijn, maar het gaat om een ​​land in Azië. Ik heb daar maar één keer eerder besteld, vorig jaar, en alles ging perfect.
Meestal bestel ik vanuit Europa en ik heb nog nooit inbeslagnames gehad bij de douane. Ik bestel maar eens per maand of twee maanden.
Dank je!

Rug
AdBlock gedetecteerd

Browser-plug-ins die advertenties blokkeren, verstoren sommige functies van dit forum. Schakel voor de beste site-ervaring uw adblocker uit.

Ik heb AdBlock uitgeschakeld    Nee, bedankt