Kratom

Aanbevolen apotheken op apotheekbeoordelaar

hyperbool

Nieuw lid
Heeft ergens hier Kratom geprobeerd voor pijnverlichting. **Opmerking van de mod: vragen naar bronnen is niet toegestaan. Gebruik de ZOEK-functie

Laatst gewijzigd door een moderator:
Ja ik heb. Maar lees dit voordat je kratom probeert:
Van kratom is beschreven dat het zowel stimulerende als kalmerende effecten heeft. Bij lage doses produceert het stimulerende effecten, waarbij gebruikers melding maken van verhoogde alertheid, fysieke energie, spraakzaamheid en sociaal gedrag. Bij hoge doses worden naast kalmerende en euforische effecten ook opiaateffecten geproduceerd. De effecten treden op binnen 5 tot 10 minuten na inname en houden 2 tot 5 uur aan. Acute bijwerkingen zijn onder meer misselijkheid, jeuk, zweten, droge mond, constipatie, vaker plassen en verlies van eetlust.

Kratomconsumptie kan tot verslaving leiden. In een onderzoek onder Thaise kratomverslaafden werd waargenomen dat sommige verslaafden kratom dagelijks kauwden gedurende 3 tot 30 jaar (gemiddeld 18.6 jaar). Langdurig gebruik van kratom veroorzaakte anorexia, gewichtsverlies, slapeloosheid, donker worden van de huid, droge mond, frequent urineren en obstipatie. Er werd een ontwenningssyndroom waargenomen, bestaande uit symptomen van vijandigheid, agressie, emotionele labiliteit, natte neus, pijnlijke spieren en botten, en schokkerige bewegingen van de ledematen. Bovendien werden verschillende gevallen van kratompsychose waargenomen, waarbij kratomverslaafden psychotische symptomen vertoonden, waaronder hallucinaties, waanvoorstellingen en verwarring.

Als juniorlid mag je niet zomaar naar bronnen vragen, want dan verdwijnen mensen gewoon zodra ze het krijgen. Maar als je blijft hangen, zal ik je vertellen waar je het kunt vinden. Ik ken een goede website en ik heb die gebruikt. @hyperbool

Ik heb nogal wat kratom gebruikt en hoewel je een heleboel verschillende soorten kunt vinden, is mijn favoriet de Thaise kratom. Ik denk dat dit je de beste waar voor je geld geeft. Ik koop de droge bladeren, maal ze in een koffiemolen en maak er pillen van. Dat lijkt de meest efficiënte manier. Je zult met verschillende hoeveelheden moeten experimenteren om de juiste dosering te vinden, maar meestal krijg ik effecten die lijken op die van pijnstillers (hydrocodon of oxycodon). Bovendien kun je vrij snel een tolerantie opbouwen. Als ik het meer dan een paar keer per week gebruik, zijn de effecten lang niet zo sterk.

Ja, ik was dol op Kratom. Toch veel te duur. Iedereen heeft zijn eigen favoriete lijn, maar ik geef de voorkeur aan het 15x poederextract. Gemakkelijk om uw dosis te parachuteren.

Ik heb het onlangs gebruikt voor opiaatwd's en het lijkt geweldig te werken. Er bestaat echter een kruistolerantie tussen narcos en Kratom, althans voor mij.

@gras87 Sites die kratom verkopen hebben toegegeven dat de prijs aanzienlijk is gestegen sinds het voor het eerst op internet werd verkocht, om redenen die nog moeten worden opgehelderd. Het is te duur. En je hebt gelijk: er is sprake van kruistolerantie. Er is enig onderzoek dat suggereert dat het kan helpen bij het stoppen van opiaten.

Ik heb een paar jaar geleden geprobeerd Kratom te gebruiken voor pijnverlichting, nadat ik een heel zwaar auto-ongeluk had gehad en de artsen veel te snel stopten met het voorschrijven van pijnstillers (*zucht*, niet altijd?)
Hoe dan ook, ik vond het helaas helemaal niet bijzonder nuttig tegen pijn, en ik heb het een aantal verschillende keren geprobeerd in een aantal verschillende doseringen.
Dat gezegd hebbende, moet je er waarschijnlijk rekening mee houden dat ik destijds onlangs 15 meter door een voorruit was gegaan en vanwege de uitzonderlijk hoge snelheid waarmee het voertuig reed, werd gezegd dat de impact gelijk was aan die van een val. uit een gebouw van 10-12 verdiepingen, dus mijn pijn was duidelijk heel erg intens. Helaas weet ik echt niet hoe effectief Kratom wel of niet is voor de behandeling van milde tot matige pijn.

Ik heb het kratom-ding een maand geleden geprobeerd. Het deed echt niet veel voor mij, behalve dat ik een paar minuten een rare buzz kreeg en hevig zweten.

Ik heb ook bij 3 verschillende gerenommeerde sites gekocht.

Ik heb het harsextract geprobeerd en de 15x en de "Kratom High Mitragynine
Super Poeder." Het is VEEL te duur voor een legaal kruid en de effecten zijn er gewoon niet, althans voor mij. Het was een grote geldverspilling. Het andere moeilijke is dat je één site zult vinden die 50 verschillende soorten extractpoeders verkoopt. , enz. Het lijkt niets anders dan een grote marketingtruc.

Ik vind het niet te duur. Ik betaal $ 35 of $ 40 voor vier ons, afhankelijk van het soort dat ik krijg. En dat duurt bij mij behoorlijk lang. Ik heb geprobeerd de thee te zetten en geprobeerd hem gewoon met water te drinken en op een aantal andere manieren om hem in te nemen. Veruit de beste en meest efficiënte manier is om het poeder in pillen te stoppen. Er zijn ruim honderd pillen waard in vier ons en ik heb meestal maar zes tot acht pillen nodig om me verdomd goed te voelen.

Laatst bewerkt:
Het kan behoorlijk duur zijn voor kratom, maar het hangt echt af van de bronnen. Ik raad aan om weg te blijven van de extracten. Ik krijg nooit zo'n sterke effecten van de extracten, en van sommige heb ik hoofdpijn gekregen. Bovendien is het duurder.
Ik geloof wel dat het verslavingspotentieel heeft, maar niet meer dan je van opiaten mag verwachten (mits het geen opiaat is). Van mitragyna.com: "Het grote verschil tussen kratom en opiaten is dat mitragynine de voorkeur geeft aan zogenaamde delta-opioïdereceptoren, terwijl opiaten zich binden aan mu-opioïdereceptoren. Bij hogere doses stimuleert mitragynine in toenemende mate de mu-receptoren. Dit zou de reden zijn dat kratom heeft bij lagere doseringen een stimulerende werking en bij hogere doseringen een narcotische werking, en is niet (sterk) verslavend."

Mijn ervaring is dat de tolerantie zeer snel toeneemt. Voor mij is het niet de moeite waard om twee dagen achter elkaar te gebruiken. Het beste is om minimaal een paar dagen tussen de doses te wachten.

Het is niet verwonderlijk dat het in Thailand gevoeliger lijkt te zijn voor misbruik, waar het gemakkelijk en goedkoop kan worden verkregen. Ook volgens Suwanlert's onderzoek naar kratometers in Thailand, "tuinders, boeren en arbeiders raken gemakkelijk verslaafd aan het gebruik van het blad; ze redeneren dat het hen helpt de last van hun harde werk en hun magere bestaan ​​te overwinnen."

Laatst bewerkt:
Ik raakte gespannen als een onderzoeksaap op kratom. Rechte bladeren, doppen, extracten....Ik ben een beetje obsessief en meestal rijd ik ermee uit tot een of ander slecht einde. Uiteindelijk kreeg ik epileptische aanvallen. 2 daarvan binnen 4 dagen. Beide tijdens het slapengaan. Ik had nog nooit in mijn leven een aanval gehad. Toegegeven, ik consumeerde veel blad, maar toch klopt er iets niet met die shit. Het stimuleert absoluut de mu-opoïdereceptor. Vergelijkbaar met een codeïne- of propoxefeenbuzz. De tolerantie was niet echt zo ernstig. JAAK! Ik kan NOG STEEDS die shit proeven toen ik boerde na het eten van 13 capsules. Arena Ethnobotanicals heeft goede prijzen en goed blad. Zoals iemand hierboven zei: de gewone Thai werkt het beste. De tolerantie voor extracten bouwt belachelijk snel op en is echt niet goed, tenzij het wordt ingenomen met gewoon blad om het te verbeteren. Het zal je jeuken en zelfs een glans en een knikje geven, maar het is ongetwijfeld een raar spul. wees voorzichtig.

Ik heb enige tijd met kratom geëxperimenteerd, voornamelijk om te proberen de ontwenning van opiaten tijdens een detox te voorkomen. Ik moet toegeven dat ik buitengewoon teleurgesteld ben. Zowel ikzelf als mijn vriendin konden geen enkel betekenisvol effect bereiken, ondanks uitgebreide experimenten met doseringen, enz.
We hebben extracten uit twee verschillende bronnen geprobeerd, maar geen van beide werkte zoals gehoopt. Het kan zijn dat ons namaakspullen zijn verkocht – en geloof me, er is daar genoeg van op het internet, of simpelweg dat onze opiaattolerantie te hoog was om te worden geregistreerd.

@paauggie Ik hoop dat je een succesvolle detox hebt gehad. Zoals ik in mijn bovenstaande bericht al zei, heb ik nooit een goede ervaring gehad met de extracten. Rechte bladeren – los of in poedervorm – zijn altijd de beste keuze, en zelfs dan moet u uw onderzoek doen om een ​​gerenommeerde leverancier te vinden. De laatste paar keer dat ik het consumeerde, braakte ik de volgende ochtend mijn lef uit.

Ik geniet van kratom en als ik het zou moeten vergelijken met een opiaat, zou ik zeggen dat het vergelijkbaar is met Vicodin. Begrijp me niet verkeerd, ik zou Vicodin elke dag van de week in plaats van kratom nemen, maar voor mij zijn de effecten vergelijkbaar.

@Str8 Shewter Dat is een eerlijke vergelijking. Ik zou ook dezelfde keuze maken als jij. Het consumeren van de kratom is het vervelende deel. En, zoals ik hierboven al zei, ik krijg er vaak de ochtend-na-kots van.

@214nieuwweer ja, het is een zeer goede terugvaloptie. Iedereen zou er een paar in zijn medicijnkastje moeten hebben, voor als hij artsen tegenkomt die afkerig zijn van het voorschrijven van pijnstillers. Gisteren kreeg ik enorme verlichting van een acute aandoening door kratom te nemen. Vandaag werd mijn toestand "behandeld" (meer als "in plakjes gesneden", wat eigenlijk NIET heeft geholpen op de pijnafdeling) en geen geluk om iets tegen de pijn te krijgen. Waar ik woon, poepen ze pijn... "de pijn zal vanzelf wel verdwijnen" is wat mij werd verteld... maar serieus, er is een stuk van mij afgesneden... ik heb een open wond met daarin rommel gevuld van binnen... consistent stekend gevoel. Dus nu heb ik mijn toevlucht moeten nemen tot bier, wat niet zo goed samengaat met antibiotica, allemaal omdat artsen oh zo "professioneel" zijn. Ik heb er genoeg van.

Ik kan de doeltreffendheid ervan als pijnstiller niet bevestigen, want toen ik het innam, had ik geen pijn, ik was er gewoon nieuwsgierig naar en bestelde er een paar. Maar ik ben blij @jerryboom dat je er enige verlichting van hebt gekregen, dat is uitstekend. Het is stom als je moet drinken om de pijn te verlichten, nietwaar? De alcoholdosering voor pijnstilling is eigenlijk behoorlijk hoog als je erover nadenkt: je moet bijna dronken zijn om de pijn te verdoven. Maar alcohol is een goede pijnstiller; vroeger mengden ze het door dat 'laudenaum'.

Bedankt voor het zorgen @QVC1212 Drinken is niet het beste tegen pijn, vooral de volgende dag.
Kratom is inderdaad geweldig tegen pijn. De enige nadelen zijn dat het niet erg effectief is als het meerdere dagen achtereen wordt ingenomen, en dat het lastig is om te consumeren. Er zijn enkele verhalen over afhankelijkheid, maar met de twee nadelen die ik hierboven noemde, is verslaving voor mij vrijwel van tafel.

Mensen zeiden hoe duur Kratom is. Ik vond het nooit zo erg, totdat ik het in een kruidengeneesmiddelenwinkel zag. De toeslag is 5 tot 10 keer zoveel als ik betaal als ik het via internet bestel. En de extracten zijn regelrecht afzetterij. Ze zeggen misschien 15x, maar ze zijn meer 2-3 keer zo sterk als gewoon poeder. Behoorlijk misleidende dingen.

*Dit bericht is automatisch samengevoegd. De volgende tekst is 2 minuten na het laatste bericht toegevoegd:*

En, zoals ik hierboven al zei, ik krijg er vaak de ochtend-na-kots van.

Ik ben nog nooit ziek geworden door het gebruik van Kratom, maar een vriend van mij heeft er gewoon de moed niet voor. Het is behoorlijk bizar, want normaal gesproken gaan we van teen tot teen als we andere medicijnen gebruiken.

Laatst bewerkt:
Kratom is geweldig. Toen mijn voorraad van Hydro opraakte, kon ik geen opnames meer maken. Toch ben ik er nu aan verslaafd. Als pijnstiller is het niet zo effectief als hydro. Als je het voor het eerst gebruikt, geeft het zowel euforie als een stroom van energie. Het was een nieuwe manier om mijn K- en Mu-receptoren te prikkelen, dus het was alsof ik voor het eerst opnieuw hydro gebruikte. Maar misbruik minimaliseert snel de gevolgen ervan. Nu gebruik ik het bijna uitsluitend als onderhoudsmedicijn om te functioneren. Ik ben te bang en te druk om door de ontwenning heen te gaan. Als het op een verantwoorde manier wordt gedaan, is het het geld waard. Met een beetje onderzoek kun je het vrij goedkoop vinden.

Terug
AdBlock gedetecteerd

Browser-plug-ins die advertenties blokkeren, verstoren sommige functies van dit forum. Schakel voor de beste site-ervaring uw adblocker uit.

Ik heb AdBlock uitgeschakeld    Nee, bedankt