Ik ben maandag weduwe geworden

Aanbevolen apotheken op apotheekbeoordelaar

Ik weet niet waarom ik dit niet heb gezien, maar het spijt me zo. Ik begrijp wel hoe je je voelt. Ik ben er een paar jaar geleden één geworden. de mijne stierf op 43-jarige leeftijd aan een hartziekte. Het kostte hem binnen een jaar de dood, en hij gebruikte geen drugs en was net als ik verslaafd.
Ik zal voor je bidden, hij is al drie jaar weg. het is gemakkelijker geworden, maar soms kan een liedje of een geur je de adem ontnemen. 💕
Denk aan de goede eer.

Gecondoleerd. Een partner verliezen is nooit gemakkelijk, en het moet vooral moeilijk zijn om je man te verliezen na alle uitdagingen waarmee jullie samen te maken hebben gehad. Het is begrijpelijk dat je niet bereid bent om op je 62e weduwe te worden, en ik kan me alleen maar voorstellen hoe schokkend en verwoestend het moet zijn om hem onverwachts te verliezen.
Het is bemoedigend om te horen dat uw stiefzoon en dochter er zijn om u door deze moeilijke tijd heen te helpen, ook al rouwen ze ook op hun eigen manier. Het klinkt alsof uw man vooruitgang boekte in zijn strijd tegen alcoholisme en ernaar uitkeek om verbeteringen aan uw huis aan te brengen, en het is pijnlijk om te bedenken dat hij er niet zal zijn om die plannen uit te voeren.
Weet alsjeblieft dat je niet de enige bent, en dat er mensen zijn die om je geven en je hierbij willen steunen. Neem alle tijd die je nodig hebt om te rouwen en je emoties te verwerken, en weet dat er geen goede of foute manier is om dat te doen. Mijn gedachten zijn bij jullie in deze moeilijke tijd.

Ik wilde even mijn ervaringen uit het eerste jaar van het weduwschap posten.
Alles in mijn huis valt uit elkaar en ik leer huishoudelijke reparaties die ik me nooit eerder had voorgesteld. Mijn man zou nooit iemand betalen voor dingen die hij kon doen of kon leren. YouTube bespaart me een fortuin en we hebben elk doe-het-zelfboek ooit gemaakt.
Maar ik kan het aan. Meestal gaat het om geld, want ik leef van 1/3 van het nettoloon dat ik gewend was, maar mijn kinderen zouden meer dan bereid zijn om te helpen als dat nodig is.
Ik heb gemerkt dat mensen zich ongemakkelijk voelen in de buurt van weduwen en weduwnaars. Zelfs mijn laatst levende beste vriend maakt geen deel meer uit van mijn leven. Eerst verhuisde ze 1800 mijl verderop terwijl ik in juni 2022 in het ziekenhuis lag, maar ik vergaf haar omdat ze bang was het mij te vertellen sinds ik daar was vanwege een beroerte. Mijn man was razend. Hij zei dat dat geen excuus is. Ik had waarschijnlijk moeten luisteren, maar ik wist dat ze in beweging was, maar wachtte tot haar vader overleed, maar ik kon niet wachten. Nou, in september stierf haar vader. Ik kende hem al meer dan 40 jaar en vond hem erg leuk. Ik heb haar zelfs geholpen door hem een ​​paar keer per week naar een hartrevalidatie te brengen na zijn openhartoperatie.
Ze sms'te me over hem en ik zei: houd me op de hoogte van wat er aan de hand is. Ze antwoordde dat ze de volgende dag zou vliegen, maar zei dat ze geen begrafenis had. Ik heb in mijn schema afgesproken dat ik die week vier dagen vrij heb. Na een paar dagen heb ik haar een sms gestuurd over wat er aan de hand is, geen reactie. Negen dagen was ze hier ongeveer dertig kilometer verderop en ik keek op Facebook en ze vertrok de volgende dag, en er waren foto's van haar met mensen waarvan ik niet eens dacht dat ze een goede band had. Toen was de echte steek in mijn rug het lezen over de begrafenis die plaatsvond. Ik had daar moeten zijn. Ik belde haar en liet een bericht achter waarin ik haar kalm vertelde dat ze mijn gevoelens had gekwetst en dat ze wist dat ik een goede band met haar vader had, bla bla bla. En ze belde niet eens terug, maar stuurde een waardeloos sms'je over mij en maakte alles over mij. Dat is precies het tegenovergestelde van hoe ik ben. En zei dat het absurd is dat ik gekwetste gevoelens heb. Ik zei tegen haar: vergeet het maar, ik ben niet boos en misschien liep onze vriendschap gewoon op zijn beloop. Dat was het laatste dat ik van haar hoorde
Excuses voor het extreem lange bericht, maar ik heb het eigenlijk ingekort 😂. Tot zover een 40+ vriendschap, maar ik vind het eigenlijk prima.
Ik mis mijn man meer dan ik ooit voor mogelijk had gehouden. Alle goede herinneringen kwamen tot leven en ik houd een dagboek bij als ik kan voor onze kinderen.
Omdat ik een weduwe ben, leer ik nu volledig onafhankelijk te zijn en voel ik me redelijk goed over mezelf, behalve de zwarte dagen die opduiken. Veel minder dan een jaar geleden.
Bedankt dat je me mijn hart hebt laten luchten als je zo ver bent gekomen met lezen

ik heb het gelezen @teresita en ik ben blij dat je een moeilijk jaar hebt doorstaan. Je hebt geluk dat je ook ondersteunende kinderen hebt. Maar je vriend, waar? na al die jaren heeft ze je slecht behandeld. Misschien zijn jullie allebei verder gegaan, maar je had uitgenodigd moeten worden voor de begrafenis.

Goed leven is de beste wraak en zo klinkt het ook.

@teresita het gaat goed met je en ik ben erg blij dat je een update hebt geplaatst! Vrienden laten echt hun ware aard zien wanneer iemand een levensveranderende gebeurtenis doormaakt/tijdens het hele rouwproces. Je hebt met een onvoorstelbare situatie omgegaan door onafhankelijker te worden en te leren hoe je huishoudelijke reparaties kunt uitvoeren, wat ik bewonderenswaardig en volkomen stoer vind! Ik hoop dat je blijft floreren en dat je het jezelf gemakkelijk maakt als er slechte dagen komen. Het klinkt alsof je beter af bent zonder je vriend, maar het is niet de bedoeling dat sommige mensen voor altijd in ons leven blijven. Fijn dat je de fijne momenten met haar kunt nemen voor wat ze zijn en de rest los kunt laten.

@teresita, heeft u een beroerte gehad? Wauw, dat is serieus en ik hoop dat alles goed met je gaat. Ik realiseer me dat dit vóór dit jaar was, maar wilde het erkennen.

Ik ben het met alle voorgaande posters eens dat WTH je 'vriend' was die erover dacht je niet uit te nodigen voor de begrafenis van haar vader. Ik zou ook echt gewond zijn geraakt. Mensen zijn soms echt gewoon stom. ZUCHT.

Goed dat je doorwerkt en leert hoe je huisonderhoud en -reparatie kunt uitvoeren. Youtube is zo’n geweldige bron. Ik ben blij dat je nog familie hebt met wie je een goede band hebt.

xoxo

@Blackbird123 Ja, in juni 2022 kreeg ik een beroerte, maar na ongeveer 2 weken klinische revalidatie en 6 weken poliklinische behandeling kon ik 95% van mijn tekort aan de linkerkant herstellen. Ik heb het gevoel dat mijn linkerbeen nog steeds langzamer is, maar ik ben in 5 maanden van rollator naar stok gegaan en zelfstandig gaan lopen. Dit was terwijl mijn man een gebroken schouder verzorgde die leidde tot een schoudervervanging. Hij had altijd ondragelijke pijn en zes weken na de vervanging stierf hij 😢. 2022 was niet ons jaar. Eerder in april had ik een ernstig auto-ongeluk met mijn dochter en de linkerkant van mijn gezicht werd tegen het dashboard geslagen, maar er was niets gebroken, alleen "gekneusde patronen". Ik zag er afschuwelijk uit. Ik dacht dat dat misschien in de slag had gespeeld, maar iedereen zei nee. Ze zijn er nooit achter gekomen waarom, het bloedonderzoek was goed. Eén arts zei dat het misschien door het covid-vaccin kwam, maar dat leidde altijd tot ruzie. Het zou leuk geweest zijn om een ​​verklaring te hebben, want zonder het te weten zegt mijn neuroloog dat ik 30% kans heb om binnen 5 jaar een nieuwe te krijgen. Ik moet terug naar mijn juiste dieet, maar ik heb niet zoveel interesse in koken. En ik heb genoeg van geroosterde kipfilet. (Ik hou van het donkere vlees, lol) en ik hou van zout op mijn groenten. Mevrouw Dash snapt het helemaal niet. Ik heb nu-zout dat iets beter is, het is kalium in plaats van natrium. Ik probeer ook meer te bewegen en ik weet dat ik me qua energie beter zou voelen, maar er is echt veel motivatie voor nodig die ik gewoon niet veel heb, maar ik dwing mezelf.
Mijn kinderen zijn misschien ouder, maar ze hebben mij nodig. De biologische vader van mijn dochter stierf 17 dagen vóór mijn man, dus ze is verscheurd 💔
We rijden er allemaal samen doorheen

Terug
AdBlock gedetecteerd

Browser-plug-ins die advertenties blokkeren, verstoren sommige functies van dit forum. Schakel voor de beste site-ervaring uw adblocker uit.

Ik heb AdBlock uitgeschakeld    Nee, bedankt