NoordNinja
Lid
Ik ben twee keer opgelicht en heb in totaal ongeveer £800 verloren doordat mijn bestelling niet werd geleverd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe u onze site als een webapp op uw startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet in alle browsers beschikbaar.
Ik werd opgelicht door een verkoper die al lang meedeed en bleef maar beweren dat hij een pers en doe-het-zelf trams zou krijgen. Ik was niet aan boord, maar toch stuurde hij me ongemarkeerde doppen. Ik nam er maar 1 en misschien word ik er psychologisch van, maar ik ga het risico niet nemen.Ik ben twee keer opgelicht en heb in totaal ongeveer £800 verloren doordat mijn bestelling niet werd geleverd.
Het is altijd beter om ze niet te proberen als je twijfelt.Ik werd opgelicht door een verkoper die al lang meedeed en bleef maar beweren dat hij een pers en doe-het-zelf trams zou krijgen. Ik was niet aan boord, maar toch stuurde hij me ongemarkeerde doppen. Ik nam er maar 1 en misschien word ik er psychologisch van, maar ik ga het risico niet nemen.Ik ben twee keer opgelicht en heb in totaal ongeveer £800 verloren doordat mijn bestelling niet werd geleverd.
Hij stuurde je tramadols? Zei hij welke mg?Ik werd opgelicht door een verkoper die al lang meedeed en bleef maar beweren dat hij een pers en doe-het-zelf trams zou krijgen. Ik was niet aan boord, maar toch stuurde hij me ongemarkeerde doppen. Ik nam er maar 1 en misschien word ik er psychologisch van, maar ik ga het risico niet nemen.Ik ben twee keer opgelicht en heb in totaal ongeveer £800 verloren doordat mijn bestelling niet werd geleverd.
Ik bestelde 140 zopiclone voor £50 en kreeg 300 (een hele sleeve) ksalol toegestuurd. Ik stuurde ze terug omdat ik nog steeds zaken wilde doen, maar het duurde niet lang.Ik heb door de jaren heen veel geluk gehad. Ik heb maar een paar keer problemen gehad. Dit forum helpt daar ongetwijfeld bij. Jaren en jaren geleden had ik een grote bestelling die niet van mij was, maar die kwam wel aan. Dus ik voel me gelijk.
Browser-plug-ins die advertenties blokkeren, verstoren sommige functies van dit forum. Schakel voor de beste site-ervaring uw adblocker uit.