Hoe vaak bent u opgelicht en voor hoeveel?

Aanbevolen apotheken op apotheekbeoordelaar

Ik ben twee keer opgelicht en heb in totaal ongeveer £800 verloren doordat mijn bestelling niet werd geleverd.

Ik ben in de loop der jaren voor bijna 1k opgelicht. Dit ging over lokale mensen die probeerden partymedicijnen te verkrijgen. Ik heb geluk gehad met iop's omdat ik altijd reviewboards heb onderzocht (vooral db forum in het verleden) voordat ik een bestelling plaatste. Ik stel mezelf altijd voor als lid van het reviewboard, waar ik ze heb gevonden, zodat ze weten dat ik een review zal achterlaten. Ik wil graag geloven dat dat helpt.

Ik weet niet of ik ben opgelicht of niet, maar ik ben 700 dollar kwijtgeraakt na 3 weken bij een 'goede' verkoper met veel goede recensies op andere forums.
Ik blijf hier dus voorlopig alleen als ik echte beoordelingen nodig heb.
Houd het goede werk!

Ik heb door de jaren heen veel geluk gehad. Ik heb maar een paar keer problemen gehad. Dit forum helpt daar ongetwijfeld bij. Jaren en jaren geleden had ik een grote bestelling die niet van mij was, maar die kwam wel aan. Dus ik voel me gelijk.

Ik heb in meer dan 4 jaar geen geld of bestellingen verloren. Die ene was een mixup en was grotendeels rechtgetrokken. Uiteindelijk verloor ik ongeveer $ 150. Niet zo slecht. In al die 20 jaar dat ik online bestel, heb ik maar één liefdesbrief gekregen en dat was vele jaren geleden. Ik prijs mezelf gelukkig, en als ik eenmaal een goede leverancier heb gevonden, blijf ik bij hen zolang ze levensvatbaar zijn, wat meer dan vier jaar is voor elke service die ik heb gebruikt. "Afkloppen".

Ik ben twee keer opgelicht en heb in totaal ongeveer £800 verloren doordat mijn bestelling niet werd geleverd.
Ik werd opgelicht door een verkoper die al lang meedeed en bleef maar beweren dat hij een pers en doe-het-zelf trams zou krijgen. Ik was niet aan boord, maar toch stuurde hij me ongemarkeerde doppen. Ik nam er maar 1 en misschien word ik er psychologisch van, maar ik ga het risico niet nemen.

Ik werd opgelicht door een verkoper die al lang meedeed en bleef maar beweren dat hij een pers en doe-het-zelf trams zou krijgen. Ik was niet aan boord, maar toch stuurde hij me ongemarkeerde doppen. Ik nam er maar 1 en misschien word ik er psychologisch van, maar ik ga het risico niet nemen.
Het is altijd beter om ze niet te proberen als je twijfelt.
Het leven is kostbaar, lol.
Die ongemarkeerde pillen zijn altijd ???? Je weet niet wat het zou kunnen zijn.

Ik ben ongeveer 1k kwijtgeraakt in de loop der jaren. Dat beschouw ik als heel veel geluk.

Hij stuurde je tramadols? Zei hij welke mg?

@vohk Ik ken ongeveer 10 Telegram-verkopers. Twee daarvan zijn onlangs gesloten.
Er bestaat een wetenschap om oplichters op Telegram te herkennen, maar ik denk dat het binnenkort toch stopt.
Er lijken veel oplichters in de VS te zijn.

@vohk Ik ken ongeveer 10 Telegram-verkopers. Twee daarvan zijn onlangs gesloten.
Er bestaat een wetenschap om oplichters op Telegram te herkennen, maar ik denk dat het binnenkort toch stopt.
Er lijken veel oplichters in de VS te zijn.
Ik heb door de jaren heen veel geluk gehad. Ik heb maar een paar keer problemen gehad. Dit forum helpt daar ongetwijfeld bij. Jaren en jaren geleden had ik een grote bestelling die niet van mij was, maar die kwam wel aan. Dus ik voel me gelijk.
Ik bestelde 140 zopiclone voor £50 en kreeg 300 (een hele sleeve) ksalol toegestuurd. Ik stuurde ze terug omdat ik nog steeds zaken wilde doen, maar het duurde niet lang.

Terug
AdBlock gedetecteerd

Browser-plug-ins die advertenties blokkeren, verstoren sommige functies van dit forum. Schakel voor de beste site-ervaring uw adblocker uit.

Ik heb AdBlock uitgeschakeld    Nee, bedankt