Hoe riskant is het om online, dus legaal, b*nzos te kopen?

Aanbevolen apotheken op apotheekbeoordelaar

VierKaarsen

geacht lid
Ik vroeg me af of er iemand is of iemand weet van iemand die daadwerkelijk door de politie/justitie is aangeklaagd voor het online kopen van dit soort b*nzo's?
Ik vraag me af hoe groot het risico eigenlijk is.....
Meningen/discussie....?
Er is nog iets waar ik bezorgd over ben...

Zeer onwaarschijnlijk dat je achtervolgd zou worden omdat je iets online hebt gekocht. Ze zouden de verkoper vervolgen, niet de klanten.
Als u echter vanuit een ander land bestelt, kan het zijn dat de douane het tegenhoudt en u een LL stuurt.

Nog iets waar wij arme zielen ons zorgen over moeten maken terwijl een dokterspoort ons door hoepels laat springen voor geld dat we nauwelijks hebben. Maar ik ben het er ook mee eens, tenzij je goddeloze bedragen koopt.

Nou, technisch gezien is het legaal om voorgeschreven medicijnen te importeren voor eigen gebruik of dat van je huishouden - zolang het geen domme hoeveelheden zijn (meer dan ongeveer 3 maanden) die je voor de gek kunnen houden. Veterinaire medicijnen zijn strenger en als je een merk importeert dat niet is gelicentieerd in het VK (zelfs als de ingrediënten exact hetzelfde zijn als een merk dat wel is gelicentieerd), zal de douane het in beslag nemen (als ze het merken).

Ik denk niet dat de klant in al te grote problemen komt, de verkoper zal er zeker de klappen van krijgen. Ik denk dat je meer kans hebt om opgelicht te worden of zoiets, het is supermakkelijk om opgelicht te worden, vooral online. Ik ben een paar keer opgelicht op Telegram en WhatsApp. Het krijgen van nep-items zou ook een betere mogelijkheid kunnen zijn, er is geen manier om het echt te verifiëren totdat je je pakket ontvangt. Het is moeilijk om je spullen te verifiëren via foto's. Ten slotte kunnen verkopers ook gewoon ghosten, maar sommigen zullen gewoon een exit scam hebben als ze weggaan en stil worden

Nou, technisch gezien is het legaal om voorgeschreven medicijnen te importeren voor eigen gebruik of dat van je huishouden - zolang het geen domme hoeveelheden zijn (meer dan ongeveer 3 maanden) die je voor de gek kunnen houden. Veterinaire medicijnen zijn strenger en als je een merk importeert dat niet is gelicentieerd in het VK (zelfs als de ingrediënten exact hetzelfde zijn als een merk dat wel is gelicentieerd), zal de douane het in beslag nemen (als ze het merken).
Eigenlijk is alles wat gecontroleerd wordt - zoals benzodiazepinen - niet legaal om te importeren, zelfs niet met een zogenaamd recept, en zal in beslag worden genomen als de douane toevallig de jouwe vindt. Wat betreft het vervolgen van iemand daarvoor, dat is zeer onwaarschijnlijk, tenzij, zoals anderen al zeiden, u hoeveelheden koopt die wijzen op mogelijke distributie.

Er is geen manier waarop ze een zaak gaan opbouwen, vanwege de kosten, om iemand te vervolgen voor een paar honderd xanax. Maar het belangrijkste dat je ALTIJD moet onthouden is dat als de politie ooit bij je aan de deur komt, je absoluut niet met ze mag praten. Het enige wat je hoeft te doen is zeggen dat je het ongemakkelijk vindt om met de politie te praten zonder dat er een advocaat bij is. En houd je daaraan. De ene persoon die ik ken die vervolgd werd voor wat pijnstillers (en een proeftijd kreeg) maakte de fout om toe te geven dat hij ze had gekocht. Zelfs de openbare verdediger van deze persoon vertelde hem dat als hij dat niet had toegegeven, er geen zaak zou zijn aangespannen.

Ik maak me meer zorgen over het krijgen van nep/onzin pillen. Ik heb in de loop der jaren veel benzo's besteld en heb een paar liefdesbrieven gekregen. Zolang je proactieve methoden gebruikt voor de bezorging, is de kans bijna nul dat er politie voor je deur staat.

Ik vroeg me af of er iemand is of iemand weet van iemand die daadwerkelijk door de politie/justitie is aangeklaagd voor het online kopen van dit soort b*nzo's?
Ik vraag me af hoe groot het risico eigenlijk is.....
Meningen/discussie....?
Er is nog iets waar ik bezorgd over ben...
Ja, ik ken een aantal gevallen, vooral in Europa. Maar voor grote bestellingen en als je online bestelt, moet je slim genoeg zijn om het anoniem te doen...
Een valse naam of veilige postbusadressen... Ook de betaalmethode naar uw leverancier moet veilig zijn...
Cependant, dans ce cas, vous devez être très prudent.

Ik heb nog nooit gehoord dat iemand is gearresteerd voor het online bestellen van redelijke hoeveelheden medicijnen zoals bensoes of trams. Ik heb gehoord of ken mensen die bezoek hebben gehad van hun vriendelijke wetshandhaver en een preek en een onofficiële tik op de vingers hebben gekregen. Maar als iemand bestelt wat een officieel type persoon als een buitensporige hoeveelheid beschouwt, wordt die persoon vervolgens nauwkeurig onderzocht op mogelijke distributie en kan hij een serieus bezoek krijgen waarvoor een advocaat nodig is. Ik ken iemand die buitensporige hoeveelheden bestelde en een postbus gebruikte, die nu is verdwenen en die geen baat had bij een advocaat. Met de constante kans op aanvallen is het verleidelijk om te proberen grote hoeveelheden te bestellen om een ​​voorraad aan te leggen. Het is gewoon een van de dilemma's van het leven --- verdoemd als je het doet en verdoemd als je het niet doet

Ik zeg het niet graag, maar we hebben misschien niet veel langer de mogelijkheid om benzo's online te kopen. Ik hoop dat ik het mis heb.

Ik zeg het niet graag, maar we hebben misschien niet veel langer de mogelijkheid om benzo's online te kopen. Ik hoop dat ik het mis heb.
Ik zie dat zelf niet gebeuren. Zolang er vraag is, is er meestal wel iemand die een manier vindt om te leveren. Het kost zeker meer dan vroeger, maar ik zie zeker nog steeds veel opties voor beide en andere gewilde medicijnen.

Het grootste probleem op dit gebied is het verkrijgen van veilige medicijnen. Hoe meer vraag, hoe waarschijnlijker het is dat er namaakmedicijnen zijn.

In de poging van de “autoriteiten” om de toevoer af te sluiten, hebben ze het allemaal een stuk minder veilig gemaakt…????

Benzo's vallen in de VS onder schema IV, dus ik zou me er persoonlijk niet echt zorgen over maken. Ze richten zich vooral op de verkopers van harde opioïden/fent, die onder schema II vallen.

Bedankt voor al jullie gedachten/meningen.
Ik denk nog steeds dat er juridisch gezien een risico is, maar ik ben het ermee eens dat zolang er geen belachelijke hoeveelheden worden afgenomen, de kans groter is dat ze achter leveranciers aangaan.
klasse C in het Verenigd Koninkrijk, in het Verenigd Koninkrijk wordt geen bedrag voor persoonlijk gebruik erkend.....
het is allemaal nogal riskant en samen met de mogelijke bijwerkingen van medicijnen, vraag ik me af waarom ik dit nog steeds doe.....

Benzo's vallen in de VS onder schema IV, dus ik zou me er persoonlijk niet echt zorgen over maken. Ze richten zich vooral op de verkopers van harde opioïden/fent, die onder schema II vallen.
Je zou denken dat ze Sch II zijn, gezien de manier waarop de dokters ze behandelen. Het is moeilijk om ze voorgeschreven te krijgen in de VS, denk ik.

Je zou denken dat ze Sch II zijn, gezien de manier waarop de dokters ze behandelen. Het is moeilijk om ze voorgeschreven te krijgen in de VS, denk ik.
Ja, ik moest ze eerst even opzoeken, want ik dacht dat ze mogelijk onder schema II zouden vallen.

Nee, het is 100% niet legaal. Dat gezegd hebbende, het is niet zo dat ze je achterna gaan, tenzij iemand tienduizenden bestelt, handelt of al gezocht wordt voor iets anders...

Ja, ik moest ze eerst even opzoeken, want ik dacht dat ze mogelijk onder schema II zouden vallen.
Er zijn geen benzo's die in de VS onder schema 2 vallen. Sommige barbituraten vallen onder schema 2, maar de meeste onder schema 3 en een paar onder schema 4.

Ze gaan die kant op vanwege de opioïdencrisis, die in eerste instantie voor 100% door het systeem zelf werd veroorzaakt, vanwege het gemak waarmee mensen overlijden aan overdoses als ze deze combineren, en vanwege steeds meer bewijs dat er aanzienlijke risico's op de lange termijn zijn (bijvoorbeeld maag-darmkanker, dementie/vroegtijdige Alzheimer, een groter risico op vallen en het feit dat PAWS met benzo's tot de medicijnen met de langste werkingsduur behoort).

Terug
AdBlock gedetecteerd

Browser-plug-ins die advertenties blokkeren, verstoren sommige functies van dit forum. Schakel voor de beste site-ervaring uw adblocker uit.

Ik heb AdBlock uitgeschakeld    Nee, bedankt