Heeft iemand ooit een door medicatie veroorzaakte uitslag gehad? Pijn Medicatie complicaties

Aanbevolen apotheken op apotheekbeoordelaar

beruchte ryan

Vooraanstaand lid
Dus 3 maanden geleden kreeg ik huiduitslag op beide onderarmen
Behandeling gestart voor Keratose / Folliculitis

3 maanden later werkt dat niet, dus ik vraag om een ​​biopsie

Ik kreeg de sarcastische opmerking: "Alle mannen willen een biopsie en willen hun dokter niet geloven" (...)
Hoe dan ook, ik wacht op de biopsie en ik krijg direct een telefoontje van de dermatoloog die haar excuses aanbiedt, omdat ze het mis had en ik iets heb dat iets zeldzamer is.
(laat altijd een biopsie uitvoeren)
Ik heb een huiduitslag die wordt veroorzaakt door medicatie, netelroos of een aanval van geleedpotigen (zoals mijn biopsie aangeeft)

De 4 medicijnen die ik gebruikte waren:
Buprenorfine (ik gebruik dit al 15 jaar)
Clonazepam (ik gebruik dit al 15 jaar)
Lyrica (3 maanden ingenomen)
en Baclofen (3 maanden ingenomen)

De twee nieuwe medicijnen die de afgelopen 6 maanden zijn toegevoegd, zijn Baclofen en Lyrica. Ik begon ermee rond de tijd dat ik de huiduitslag kreeg.

Ik heb al 2 weken geen van beide medicijnen meer gebruikt

DUS NU ZIT IK ECHT VAST

het enige wat ik nu kan doen is stoppen met mijn buprenorfine. en dan uiteindelijk de klonopin

Mijn armen branden en ik heb nog geen manier gevonden om het weg te krijgen, en ik krijg er een heleboel vreselijke littekens van

Wat de dermatoloog mij heeft gegeven, helpt mij helemaal niet met mijn probleem, en ze zeiden dat ik moest stoppen met de medicijnen

Bovendien weigert mijn pijnbestrijding mij nu ook nog eens medicijnen voor te schrijven, omdat ze het niet erger willen maken.
Ik zou Ketamine van hen krijgen, maar ik heb nooit een telefoontje gehad. Ik vermoed dat ze willen voorkomen dat mijn huiduitslag erger wordt.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik buprenorfine, maar ik gebruik transdermale pleisters…. Bovendien krijg ik 2 mg voor doorbraakpijn… waarvoor ik vandaag heb gehad…. Ik gebruik bupe bijna tegelijkertijd als jij… en ik gebruik ook even lang baclofen… 60 mg per dag…. maar de meeste dagen blijf ik op 30 mg…. het enige probleem dat ik had, was het misselijkheidsgedeelte van bupe… vooral als ik de 2 mg onder de tong gebruik…. Maar ik heb nooit huiduitslag gehad van deze medicijnen… ik hoop dat het snel beter gaat dinger

Dus 3 maanden geleden kreeg ik huiduitslag op beide onderarmen
Behandeling gestart voor Keratose / Folliculitis

3 maanden later werkt dat niet, dus ik vraag om een ​​biopsie

Ik kreeg de sarcastische opmerking: "Alle mannen willen een biopsie en willen hun dokter niet geloven" (...)
Hoe dan ook, ik wacht op de biopsie en ik krijg direct een telefoontje van de dermatoloog die haar excuses aanbiedt, omdat ze het mis had en ik iets heb dat iets zeldzamer is.
(laat altijd een biopsie uitvoeren)
Ik heb een huiduitslag die wordt veroorzaakt door medicatie, netelroos of een aanval van geleedpotigen (zoals mijn biopsie aangeeft)

De 4 medicijnen die ik gebruikte waren:
Buprenorfine (ik gebruik dit al 15 jaar)
Clonazepam (ik gebruik dit al 15 jaar)
Lyrica (3 maanden ingenomen)
en Baclofen (3 maanden ingenomen)

De twee nieuwe medicijnen die de afgelopen 6 maanden zijn toegevoegd, zijn Baclofen en Lyrica. Ik begon ermee rond de tijd dat ik de huiduitslag kreeg.

Ik heb al 2 weken geen van beide medicijnen meer gebruikt

DUS NU ZIT IK ECHT VAST

het enige wat ik nu kan doen is stoppen met mijn buprenorfine. en dan uiteindelijk de klonopin

Mijn armen branden en ik heb nog geen manier gevonden om het weg te krijgen, en ik krijg er een heleboel vreselijke littekens van

Wat de dermatoloog mij heeft gegeven, helpt mij helemaal niet met mijn probleem, en ze zeiden dat ik moest stoppen met de medicijnen

Bovendien weigert mijn pijnbestrijding mij nu ook nog eens medicijnen voor te schrijven, omdat ze het niet erger willen maken.
Ik zou Ketamine van hen krijgen, maar ik heb nooit een telefoontje gehad. Ik vermoed dat ze willen voorkomen dat mijn huiduitslag erger wordt.

@infamousryan

So, we've both been around here for long enough (and have seen/read each other's postings for long enough) that I'm going to make a suggestion that may sound like "woo" or "hopium," but that I've been researching now for a couple of years. Basically, it boils down to needing to have a healthy gut biome, in order to be healthy. (There are actually a lot of studies about this, but I'm asking you to trust me enough to just consider this for now...)

Lots of meds, not just antibiotics (but also baclofen and most of the "pam" meds, too) kill off many to all of the "good" bacteria in your lower gut. The fastest way to try to improve gut flora is by adding probiotics and prebiotics to your diet. Ideally you can do this via food, but when starting a gut health improvement plan, it's faster to use supplements to start with.

You need to add pre/probiotics for around a month, before you can expect to see any significant health improvement (in your case, for the skin rash) but wow, if it's actually that easy to make a problem go away, it sounds like it's worth a try, right? Plus, I'm talking about stuff that you can get in a grocery store or online, no Rx needed, etc.

I hope this doesn't sound condescending to you, because I'm only throwing this out as an idea. Try, or not, as you please. In either case, hope you feel better, soon!

-C.

Laatst bewerkt:
Terug
AdBlock gedetecteerd

Browser-plug-ins die advertenties blokkeren, verstoren sommige functies van dit forum. Schakel voor de beste site-ervaring uw adblocker uit.

Ik heb AdBlock uitgeschakeld    Nee, bedankt