Volg de onderstaande video om te zien hoe u onze site als een webapp op uw startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet in alle browsers beschikbaar.
Ik weet dat het moeilijk is, maar die waren via telegram. Die ik altijd gebruikte, maar ik ga nooit meer terug. Ik was dom. Ik heb ergens medicijnen vandaan, maar ik zou ze graag willen laten controleren.@lana887 Ik kan mensen die dat doen niet uitstaan. Sorry, ik Google altijd de apotheek en kijk naar recensies, hoe lang ze hun site al online hebben, of foto's overeenkomen met wat ze adverteren en soms krijgen ze je nog steeds. Het zijn zulke klootzakken. Ik hoop dat het de volgende keer anders is. Neem je tijd en post.
Leden zullen met je praten, wees niet verlegen.
Veel succes lieverd!
Er zijn plekken waar je kunt sturen wat je hebt om te laten testen. Drugsdata, dancesafe, etc. Je kunt ook reagentia krijgen om te testen op de aanwezigheid van bepaalde verbindingen. Als laatste, als je de verpakking hebt, kun je zoeken naar een batchnummer of binnummer en dat online opzoeken om met enige zekerheid de legitimiteit van wat je hebt te bepalen.Ik weet dat het moeilijk is, maar die waren via telegram. Die ik altijd gebruikte, maar ik ga nooit meer terug. Ik was dom. Ik heb ergens medicijnen vandaan, maar ik zou ze graag willen laten controleren.@lana887 Ik kan mensen die dat doen niet uitstaan. Sorry, ik Google altijd de apotheek en kijk naar recensies, hoe lang ze hun site al online hebben, of foto's overeenkomen met wat ze adverteren en soms krijgen ze je nog steeds. Het zijn zulke klootzakken. Ik hoop dat het de volgende keer anders is. Neem je tijd en post.
Leden zullen met je praten, wees niet verlegen.
Veel succes lieverd!
Ik heb besteld, maar er is geen geld afgeschreven, er is niet op mijn berichten gereageerd en de registratie is "kapot". Ik heb geen idee wat ik ermee aan moet.Hoi! Ik ben nieuw hier, dus vergeef me mijn tussenwerpsel als het overkomt als iets anders dan informatie. Ik heb begrepen dat de scam
De site is Fastukmeds.online, en de echte legitieme site is Fastukmeds.to/
Ik laat jullie weten wat er gebeurt. Het beste voor iedereen.
Hier hetzelfde. Geen reactie of iets dergelijks…Hoi! Ik ben nieuw hier, dus vergeef me mijn tussenwerpsel als het overkomt als iets anders dan informatie. Ik heb begrepen dat de scam
De site is Fastukmeds.online, en de echte legitieme site is Fastukmeds.to/
Ik laat jullie weten wat er gebeurt. Het beste voor iedereen.
Browser-plug-ins die advertenties blokkeren, verstoren sommige functies van dit forum. Schakel voor de beste site-ervaring uw adblocker uit.