Beste prijzen voor GLP-1 Gewichtsverlies Medicijnen & Andere Oliën & Peptiden

Aanbevolen apotheken op apotheekbeoordelaar

McFearless

senior lid
Een paar mensen hebben berichten geplaatst over de afslankmedicijnen Wegovy, Zepbound, Ozempic, etc. Ik maak deze thread om alternatieve opties te bespreken voor iedereen die deze wil proberen, zonder opgelicht te worden door verzekeringsmaatschappijen. Ik was niet zwaarlijvig, maar had ongeveer 40 extra kilo's die ik wilde verliezen aan het begin van 2023, en het zou me duizenden dollars per maand hebben gekost voor elk van die medicijnen, met een recept van een telegeneeskunde-arts, en de verzekering die er geen cent voor betaalde.

Toen ontdekte ik peptiden en realiseerde ik me dat alle actieve ingrediënten in die medicijnen gewoon simpele peptiden waren en dat ze gemakkelijk te bestellen waren bij de biochemische bedrijven in China. Je kunt de ruwe peptiden ook in de VS vinden, waar ze een nieuw merk krijgen en doorverkocht worden door Amerikaanse peptide-wederverkopers, maar het enige wat ze doen is de ongelabelde flesjes uit China kopen en hun labels erop plakken en 1000% meer vragen.

Tot nu toe ben ik 40 pond afgevallen door Tirzepatide (actief ingrediënt in Mounjaro en Zepbound) en Retatrutide (momenteel in FDA-onderzoeken) te gebruiken. Ik heb tot een jaarvoorraad (afhankelijk van de wekelijkse dosering) kunnen kopen bij Chinese leveranciers voor de prijs van een maandvoorraad in de VS zonder verzekering, en zelfs als je GoodRX gebruikt, zal de Chinese voorraad aanzienlijk lager zijn.

Ze hebben ook tientallen en tientallen andere artikelen, waaronder veel actieve ingrediënten, en bijna elk peptide, en anabole oliën zoals Testosteron Cypionate (een voorraad voor meerdere jaren voor $ 90 USD). Het bedrijf dat ik gebruik heet QSC, en ze zijn extreem bekend in de peptidegemeenschappen, maar ze zijn berucht en hoewel duizenden mensen dol op ze zijn, waaronder ik, zijn er ook veel mensen die niet bij ze kopen. Het bedrijf wordt gerund door een man genaamd Tracy die altijd extreem behulpzaam voor me is geweest, maar sommige mensen houden niet van de manier waarop hij dingen doet, en ze hebben in het verleden kwaliteitsproblemen gehad die altijd zijn aangepakt.

De meeste van hun producten zijn door Janoshik in het laboratorium getest en er zijn online privégroepen die regelmatig willekeurige periodieke tests uitvoeren op de meeste van hun producten om hun due diligence voort te zetten. Ik heb persoonlijk nooit een probleem gehad met een van hun producten of diensten en ik blijf ze gebruiken als mijn belangrijkste pep-leverancier, maar er zijn hier en daar anderen die anderen gebruiken.

QSC biedt verzending vanuit hun belangrijkste magazijn in China, en ook beperkte artikelen beschikbaar in hun magazijnen in de VS, Australië, Canada en de EU. Ze publiceren wekelijks een Excel-bestand met alle prijzen en inventaris. Alle getoonde prijzen zijn per "kit", wat een verpakking van 10 ampullen is (bijvoorbeeld, op dit moment kun je 20 weken Tirzepatide kopen voor $ 105 USD als je een dosering van 2.5 mg zou aanhouden). Ze gebruiken geen website en hun Discord-servers worden constant afgesloten, en ik raad je af om lid te worden. Ze gebruiken ook Telegram, dat tot nu toe heeft overleefd.

Ik beantwoord graag alle vragen die iemand heeft. Ik win niets door deze info te delen en ik ben op geen enkele manier aan hen gelieerd. Ik ben gewoon een man wiens leven is veranderd door de dingen die ik bij hen heb kunnen kopen en ik ben blij met de service die ik heb ontvangen. Als je meer info over hen wilt, kun je me een PM sturen.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor die info. Ik heb je bron gegoogled en vond precies wat je beschreef - veel mensen die bevestigen dat er geen problemen zijn, maar ook waarschuwingen voor slechte producten. Ik ben het ermee eens dat het mogelijk is dat er een paar luidruchtige agitators zijn die de bron om wat voor reden dan ook proberen te bekritiseren. Ik ben altijd verbaasd over hoeveel leden hier worden verbannen (voor reclame en andere overtredingen), dus er zijn trolls.

Terug
AdBlock gedetecteerd

Browser-plug-ins die advertenties blokkeren, verstoren sommige functies van dit forum. Schakel voor de beste site-ervaring uw adblocker uit.

Ik heb AdBlock uitgeschakeld    Nee, bedankt