Asolan Xan

Aanbevolen apotheken op apotheekbeoordelaar

Davey Crokett

Vooraanstaand lid
Dit is echt een vraag voor een vriendin. Ze gebruikt de "nieuwe" SY voor 2mg-repen al een aantal jaar, omdat de goedkope kwaliteit van Serb voor haar verdwenen is, omdat ze geen btc meer heeft. Ik maak me zorgen over het percentage van haar vaste inkomen dat ze aan dit spul uitgeeft. Ik kreeg een gratis doos van 100 .5's, want de prijs in bulk lijkt ongeveer 70 cent/tab te zijn. Dit zou 2.80 zijn voor een dosis van 2 mg. Ik neem aan dat dit dicht bij de prijs van SY ligt en als het beter is dan die van SY, zou ze het misschien moeten overwegen. De zoekopdracht die ik op PR heb uitgevoerd, leverde niet veel op, maar ik ben erg onder de indruk van de Ativan en Clonaz die ik uit dit gebied heb gekregen. Graag deel ik dit met iedereen die op zoek is naar deze 2 medicijnen, niet goedkoop, maar niet waanzinnig high. Na een alcoholrehab, waar geen benzo's zijn toegestaan, ben ik nu gevoeliger voor de effecten ervan, omdat ik ze maar 2-3 keer per week neem. Als iemand gedachten heeft over dit generieke merk, zou dat op prijs worden gesteld. Ik zal haar een strip geven, ongeacht of ze nog met me wil praten. Ik zal de rest houden, omdat ik er geen angstverlichting van krijg, maar ze zijn waanzinnig effectief als slaapmiddel voor mij. Bedankt mensen!

Terug
AdBlock gedetecteerd

Browser-plug-ins die advertenties blokkeren, verstoren sommige functies van dit forum. Schakel voor de beste site-ervaring uw adblocker uit.

Ik heb AdBlock uitgeschakeld    Nee, bedankt